تندگویان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت دفاتر مشاوره ازدواج برای کارگران جوان

معاون ساماندهی امور جوانان گفت با استفاده از ظرفیت دفاتر مشاوره ازدواج در خدمت کارگران جوان هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه ۲۸ دی ماه) در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت رفاه اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه تعاونی‌های جوانان در کشور انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ما در این حوزه از کمک‌های فنی و اعتباری بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته استفاده کردیم، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از امکانات و اعتبارات بانک توسعه تعاون در این پروژه بهره‌مند شویم.

تندگویان گفت: مدل وزارت کار برای ایجاد تعاونی‌های جوانان قابل توجه است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ما هم متقابلاً به جوانان کارگر خدماتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و مشاوره ازدواج ارائه خواهیم داد، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز مشاوره در خدمت کارگران جوان هستیم.

تندگویان ادامه داد: جوانگرایی در وزارت کار سرآمد است، چرا که در سطح مدیران کل، معاونین و انتصابات از عملیاتی‌ترین جوانان استفاده شده است و آقای شریعتمداری در زمره مدیران جوان گراست، چرا که بنده اولین مسئولیت مدیریتی خود را از ایشان دریافت کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار