مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

نجات ۶ نفر گرفتار در کویر ریگ جنِ آرادان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انجام عملیات امداد و نجات شش نفر در کویر ریگ جن محدوده آرادان خبر داد و گفت: این افراد همگی در سلامت کامل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمد خانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ساعت ۹:۱۵ شب گذشته مفقودی چند نفر در کویر ریگ جن آرادان به پایگاه امداد و نجات هلال احمر گزارش شد و چهار نفر از اعضای امداد و نجات هلال احمر آرادان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او بابیان اینکه این عملیات ساعت ۱:۴۶ بامداد شنبه خاتمه یافت، افزود: این عملیات دو ساعت به طول انجامید تمامی این شش نفر در سلامت کامل هستند و مشکلی از نظر جسمی متوجه آن‌ها نبوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این افراد اعضای یک خانواده شامل پنج نفر بزرگ‌سال و یک کودک بود، اظهار کرد: این افراد برای تفریح به منطقه رفته بودند که ماشین آن‌ها گرفتار باتلاق شده بود.

محمدخانی با تاکید بر اینکه صعود به ارتفاعات یا حضور در مناطق کویری بدون راهنما و اطلاع هیئت‌های ورزشی ممکن است خطرآفرین باشد، تاکید کرد: بهتر است گروه‌های طبیعت دوست قبل از سفر با هلال احمر هماهنگی لازم را انجام داده و آن‌ها را از موقعیت و تعداد نفرات مطلع کنند تا در صورت بروز حادثه امدادرسانی سریع‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار