بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و هشتم دی ۹۸؛

یک مصدوم در انفجار منزل مسکونی /کشف مواد مخدر و سیگار قاچاق/ یک کشته در سانحه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: بر اثر انفجار گاز یک ساختمان ویلایی در اسفرورین به صورت کامل تخریب و یک نفر مصدوم شد.

سرهنگ خامدی افزود: مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شد.

او گفت: عوامل آتش نشانی و اداره گاز در حال بررسی علت حادثه هستند.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی آبیک گفت: با کسب خبر درباره انتقال و توزیع موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ در این شهرستان موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ مجید حسنوند افزود: مأموران به صورت غیر محسوس و با استفاده از شگرد‌های فنی و پلیسی، خودروی این فرد را شناسایی و توقیف کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهم ۴ کیلو ۲۹۰ گرم شیشه و هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک، ازشهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت سود جویان این عرصه شوم را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در دفتر نظارت همگانی

سرهنگ رضا رضایی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات انتظامی، جلسه ارتباط مستقیم فرمانده و مسئولان انتظامی استان با مردم در روز دوشنبه ۳۰ دیماه ساعت ۱۰ در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) برگزار می‌شود.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفتر نظارت همگانی واقع در بلوار باهنر –تقاطع خیابان عدلیه به صورت حضوری و یا از طریق شماره ۱۹۷ به صورت تلفنی مسائل و مشکلات انتظامی خود را مطرح کنند.

یک کشته در برخورد پراید با موتورسیکلت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محدوده خاکعلی به کارخانه قند روبروی روستای گلزور یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد کرد که بر اثر این حادثه موتور سوار جان باخت.

سرهنگ نصراله بیگلری افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست: بارعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند، استفاده از کمربند ایمنی را ضامن سلامتی خود بدانند و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

اتوبوس حامل سیگار قاچاق از ادامه مسیر باز ماند

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، ۱۶ هزارو ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش سیگار‌های کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی تاکستان خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار