بهره‌مندی ۲۷ هزار نیازمند اردبیلی از کمک‌های موردی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی در ۹ ماهه سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل پرداخت شده است، گفت: کمک‌های موردی به صورت بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تامین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و سایر مسائل زندگی آن‌ها پرداخت می‌شود.

او با اعلام اینکه ۲۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجدشرایط پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۱۲۳۰ نفر از افراد بی‌بضاعت استان اردبیل از کمک‌های موردی بهره‌مند شده‌اند، افزود: بیش از ۲۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است تا بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه ۷۶۰ میلیون تومان کمک موردی نیز به مددجویان و خانوار بی‌بضاعت ساکن در مناطق محروم پرداخت شده است، گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از نیازمندان که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اردبیل سکونت دارند، با دریافت کمک‌های موردی گرفتاری‌های‌شان به حداقل رسیده است.

او با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند تلاش دارد از بروز مشکلات و گرفتاری‌هایی که گریبان‌شان را گرفته است جلوگیری کند، افزود: بهبودی در وضعیت زندگی اقشار آسیب‌پذیر یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد استان اردبیل است که با ارائه خدمات حمایتی درصدد دستیابی به آن هستیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کمک‌های موردی از محل مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، اعلام کرد: هرچقدر کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به مددجویان این استان ارائه کنیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه بیشترین فراوانی در پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان در زمینه تحصیل بوده است، گفت: حدود ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند تا علاوه بر جلوگیری از ترک تحصیل، بتوانند با آسودگی خاطر به مدارج عالی علمی دست یابند.

او با اشاره به اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.