کشف بیت کوئین های قاچاق در شیراز و مرودشت

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۶۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۶۵ دستگاه بیت کوئین قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های سازنده بیت کوئین در یک کارگاه مواد غذایی در اطراف شهر مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی سیوند قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان موفق شدند، ۶۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

کشف ۱۷ دستگاه بیت کوئین قاچاق در شیراز

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فارس از کشف ۱۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوئین قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در شیراز خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فارس اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از محله‌های شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران موفق به شناسایی و کشف دو مزرعه بیت کوئین شدند.

سرهنگ یگانه تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت که ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوطه کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش در جهت شناسایی و دستگیری متهم این پرونده دارد، ادامه داد: برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف احشام قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۲۲ راس احشام قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت:ماموران انتظامی به منظور طرح مبارزه با قاچاق، مبادرت به ایجاد تور ایست وبازرسی در مسیرخروجی شهر به سمت سورمق کردند که در این رابطه به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۲ راس گوسفند قاچاق که بدون مجوز قانونی برای حمل بود، کشف شد.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق، برابرنظریه کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآوردشده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

دستگیری ۵ سارق با ۲۳ فقره سرقت در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان داراب ۵ سارق دستگیر و ۲۳ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته، موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

او گفت: در تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۲۳ فقره انواع سرقت سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب افزود: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار