بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارق سیم برق در بابل/ کشف ۹ فقره سرقت در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس او افزود با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل، سارق را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم، افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.