محکومیت ترور سردار سلیمانی در الحدیده

مردم الحدیده یمن با شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی، از پاسخ موشکی ایران به پایگاه عین الاسد حمایت کردند.

تظاهرات یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مردم الحدیده یمن در تظاهراتی ضد آمریکایی از پاسخ موشکی ایران به اقدام تروریستی ارتش آمریکا در ترور سردار سلیمانی و همراهانشان حمایت کرده و جنایت نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن ایشان را محکوم کردند.

شماری از مساجد شهر الحدیده در غرب یمن شاهد تجمعات اعتراض آمیز علیه قلدری آمریکا در منطقه بود. شرکت کنندگان در این تجمعات؛ حملات تروریستی آمریکا در عراق و نیز هدف قرار دادن رهبران مقاومت را محکوم و بر اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام برای بیرون راندن نیرو‌های آمریکایی از منطقه تاکید کردند.

زیاد الحسنی خبرنگار العالم در الحدیده گفت شرکت کنندگان در تجمعات ضد آمریکایی در مساجد استان الحدیده، بر دوری از تفرقه و یکپارچگی زیر سایه محور مقاومت اسلامی برای رویارویی با دشمن مستکبر آمریکایی اسرائیلی تاکید کردند.

سلیمان الفقیه مدیر کل اداره اوقاف و ارشاد استان الحدیده در یکی از مساجد این شهر گفت: «ما باید از چارچوب نگاه محدود به شهر و کشور بیرون بیاییم و به نگاه وسیع محور مقاومت روی آوریم؛ مقاومتی که هدف نهایی و اصلی خود را مبارزه با جبهه کفر، گمراهی، نفاق و استکبار قرار داده است.»

وی افزود: «ما در راه فرمانده شهید قاسم سلیمانی گام بر می‌داریم، فرماندهی که میان امت اسلامی، از شمال گرفته تا جنوب، فعالیت می‌کرد و به کشور‌های مختلف عربی می‌رفت و آنان را به مقاومت سفارش می‌کرد.»

خبرنگار گفت: «خشم مردمی از جنایت آمریکا در ترور شهید قاسم سلیمانی و همراهان او، در تجمعات اعتراض آمیز مردمی در الحدیده در یمن، به خوبی نمایان بود. شرکت کنندگان در این تجمعات تصاویر شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، یار همراه او را در دست داشتند و در همین حال از حملات ایران به نظامیان آمریکایی در پایگاه نظامی عین الاسد در عراق حمایت کردند.»

محمد عیاش قحیم استاندار الحدیده گفت: «ما حملات قاطع و حساب شده ایران را به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق تبریک می‌گوییم و انشالله آمریکا سرافکنده از منطقه خارج خواهد شد.»

یکی از نیرو‌های مردمی یمن هم گفت: «ما در ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ایرانی‌ها اعلام می‌کنیم که ما با شما هستیم. ما و شما در یک صف ایستاده ایم، زیرا هدف و دشمن ما یکی است.»

خبرنگار افزود: «شرکت کنندگان در تجمعات ضد آمریکایی در استان الحدیده پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را در خیابان‌ها به آتش کشیدند تا خشم خود را نشان دهند. تظاهرکنندگان این اقدام را پاسخ نمادین به جنایت آمریکا در حق شهیدان دانستند.»

تجمعات ضد آمریکایی مردم الحدیده پس از نماز جمعه، پیامی آشکار به آمریکای متجاوز و طغیانگر است که باید به طور کامل از منطقه خارج شود در غیر این صورت در‌های جهنم قبل از آخرت، در دنیا به روی نظامیان آمریکایی و مزدورانشان باز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار