۹۰ کشته و زخمی در تمرینات نظامی ارتش آمریکا در سال ۲۰۱۹

واشنگتن اگزمینر گزارش داد دستکم ۲۰ نظامی آمریکایی در جریان تمرینات ارتش این کشور در سال ۲۰۱۹ کشته شده و ۷۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

ارتش آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه آمریکایی واشنگتن اگزمینر، بر اساس آخرین آمارها تمرینات نظامی ارتش آمریکا در سال ۲۰۱۹ کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از نظامیان آمریکایی را در پی داشته است.

دستکم ۲۰ نیروی آمریکایی در جریان تمرین‌های نظامی در سال گذشته میلادی کشته شده و ۷۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

این در حالی است که این آمار در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۸ کشته و ۶۶ زخمی بوده است.


بیشتر بخوانیدافشای اطلاعاتی جدید از زرادخانه هسته‌ای آمریکا

اذعان پنتاگون به ناکامی در حوزه توسعه تسلیحات مافوق صوت


افزایش این آمار همزمان با تلاش‌های ارتش آمریکا جهت ارتقا وضعیت آمادگی رزمی نیرو‌های خود روی داده است. پنتاگون بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا راهبرد دفاع ملی خود را منتشر ساخت که هدف آن مواجهه با دشمنان متعارف همچون روسیه و چین است.

بر اساس این گزارش، در بین ۲۰ کشته نظامی آمریکا در سال ۲۰۱۹ حین تمرین‌های مختلف نیرو‌هایی با ۲۲ سال سن تا ۵۱ سال مشاهده می‌شوند. در یکی از جدیدترین موارد، سه‌شنبه گذشته، «ناتهان گودمن» چترباز ۳۶ ساله عضو نیرو‌های ویژه ارتش آمریکا حین سقوط آزاد در «آریزونا» کشته شد.

«توماس اسپوهر» افسر ارشد بازنشسته آمریکایی شاغل در مرکز دفاع ملی اندیشکده «هریتج» در این زمینه با اشاره به خطرناک بودن آموزش‌های نظامی گفت که کاهش تلفات و به صفر رساندن آن‌ها دشوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رضا
۲۲:۰۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
فکر کنم ارتش تروریستی آمریکا میخواد کشته‌شده‌های موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد رو اینجوری به خورد مردم آمریکا بده.
آخرین اخبار