عطوان از شکست آمریکا در رویارویی با محور مقاومت خبر داد

سردبیر روزنامه رأی الیوم، با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کم اهمیت جلوه دادن پاسخ موشکی ایران تاکید کرد آمریکا در رویارویی با محور مقاومت در منطقه شکست خواهد کرد.

عبدالباری عطوانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم، با اشاره به تلاش مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کم اهمیت جلوه دادن حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، تاکید کرد آمریکا در رویارویی با محور مقاومت در منطقه شکست خواهد کرد.

عبدالباری عطوان در تحلیل هفتگی خود که در پایگاه اینترنتی روزنامه رأی الیوم منتشر شد، گفت: سال ۲۰۲۰ یکی از خطرناکترین سال‌ها برای امت اسلامی است. ابتدای امسال وحشتناک بود. سخنرانی (آیت الله) علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ایران را گوش کردم. زیرا ایران در کانون طوفان قرار دارد و اصلی‌ترین تحولات منطقه مربوط به آن است. شاهد حوادث بسیار بزرگی هستیم که احتمالا ایران محور این حوادث باشد. منطقه خلیج (فارس) هم محور اصلی این حوادث خواهد بود.

سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم افزود: سخنان (آیت الله) خامنه‌ای مهم بود، زیرا تاکید کرد حمله به عین الاسد، فقط یک سیلی و نه پاسخ به ترور قاسم سلیمانی بود. اسماعیل هنیه سه بار مردانه گفت: او (سرداز سلیمانی) شهید قدس بود. بله او شهید قدس بود. چرا نباید با ایران همکاری و بر وحدت اسلامی تاکید کنیم؟ چرا نباید دو جناح اسلام را متحد کنیم و یک امت واقعی تشکیل دهیم؟ (آیت الله) خامنه ای، کسانی را که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، خطاب قرار داد.

وی ادامه داد: آن‌ها تصور می‌کنند اسرائیل حامی آن‌ها خواهد بود. به خدا سوگند اینطور نیست و اسرائیل‏ توانایی حمایت از خودش را هم ندارد. به خدا سوگند، اسرائیل وحشت زده است. اسرائیل از بحران سیاسی، اقتصادی و نظامی رنج می‌برد. با شهادت یک نفر، راهبرد‌ها و اجرای برنامه‌ها تغییر نمی‌کند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد، بلکه ادامه پیدا می‌کند. آمریکایی‌ها اعلام کردند ۱۱ نفر در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، زخمی شدند‏، ترامپ می‌گفت: هیچ کسی در این حمله آسیب ندیده است. ترامپ دروغگو و پسر دروغگوست. او واقعیت‌ها را پنهان می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار