تاخیر و تعطیلی مدارس استان مرکزی در بیست ونهم دیماه / تعطیلی مدارس ابتدایی زرندیه در نوبت عصر

برف و سرما موجب تاخیرمدارس استان مرکزی در بیست ونهم دیماه شد.

تاخیرمدارس استان مرکزی در بیست ونهم دیماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یوسفی نیکو مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از تاخیر در آغاز فعالیت مدارس استان در روز یک شنبه بیست وهشتم دیماه ۹۸ به علت برودت هوا خبر داد.

یوسفی نیکو افزود: با توجه به برودت هوا، لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور رفاه حال دانش آموزان و همکاران فعالیت برخی مدارس استان مرکزی با تاخیر آغاز می شود.

او اضافه کرد: مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های شازند، فراهان، کمیجان، مناطق سربند و نوبران در روز یک شنبه ۲۹ دی ماه در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و مدارس روستایی خمین با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: برف مراکز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شهرستان آشتیان در شهر و روستا فردا یکشنبه ۲۹دیماه در نوبت صبح تعطیل است.

او ادامه داد: فعلا فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان عادی خواهد بود و در صورت تغییر وضعیت، این اطلاعیه تکمیل خواهد شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی زرندیه در نوبت عصر

به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت عصر امروز ۲۹ دی ماه تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.