مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

جاده‌های استان قزوین برفی است/زنجیر چرخ همراه داشته باشید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف در راههای مواصلاتی استان قزوین به صورت برف و در گردنه‌ها به صورت کولاک ادامه دارد.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: از ساعت ۲ و ۳۸ دقیقه بامداد امروز در همه محور‌های مواصلاتی برف می‌بارد.

به گفته حق لطفی، هم اکنون بارش  برف در گردنه‌های کوهین، آوج، الموت و هجیب از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: بارش‌ها در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی به صورت برف توأم با کولاک است لذا برای کمک رسانی به مسافران و رانندگان تمامی راهدارخانه‌های استان قزوین به صورت آماده باش کامل درآمده اند.

او با اشاره به آماده باش صد در صد راهداران اضافه کرد: کار برف روبی و نمک پاشی در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان در حال انجام است.

حق لطفی افزود : با توجه به بارش برف همه محورهای اصلی استان باز است و تردد در این مسیر ها جریان دارد .

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئن و پایبندی به نکات ایمنی از بروز حوادث خطرناک جاده‌ای جلوگیری کنند.

به گفته حق لطفی، برای خدمات دهی به مسافران در محور‌های مواصلاتی، ۳۵۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه استان فعال هستند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.