محور‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ارتفاعات همه محور‌های مواصلاتی استان امروز برفی و لفزنده است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان،گفت: ارتفاعات همه محور‌های مواصلاتی مازندران از جمله چالوس، سوادکوه، هراز و کیاسر امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه برفی و لغزنده است.

او با بیان اینکه بارش برف که از  بامداد امروز در محورهای کوهستانی استان آغاز شده بود در حال شدت گرفتن است، افزود: حجم بارش برف در محور هراز محدوده تونل تکاور تا امامزاده هاشم و در محور کندوان محدوده تونل کندوان تا پل زنگوله  سنگین و در محور سوادکوه محدوده گردنه گدوک و محور کیاسر محدوده اسکار نیز خفیف گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و ترافیکی، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی افزود: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار