ادامه امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان/ خسارت ۳۲ هزار هکتاری به اراضی کشاورزی استان در سیلاب اخیر

در بسته خبری امروز، وضعیت امدادرسانی‌ها را پس از سیل ویرانگر سیستان و بلوچستان در نهمین روز مشاهده می‌کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیلاب آسیب‌های جدی به بخش‌های مختلف استان وارد شده به طوری که بر اساس برآورد اولیه این سیل ۷۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش راه‌ها، ۲۳ میلیارد تومان به شبکه برق رسانی و ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شبکه آبرسانی استان خسارت وارد کرده است.

پس از سیل ویرانگر در جنوب استان سیستان و بلوچستان تمامی نیروهای امدادی و مسلح در کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان پای کار آمدند.

حضور تمام‌قد نیروهای امدادی و مسلح در کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان

۴ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر گفت: سیل در جنوب این استان ۵۸۶ میلیاردتومان به بخش راه‌ها در جنوب این استان خسارت وارد کرده است.

سیل ۵۸۶میلیاردتومان خسارت به بخش راه‌های جنوب استان وارد کرده است

 

۴ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های هلال احمر استان با ۲ فروند بالگرد همزمان با سیلاب برای امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل تاکنون افزون‌بر ۱۱۸ سورتی پرواز انجام دادند.

۱۱۸ سورتی پرواز در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان انجام شد

 

۴ سال پیش

فرماندار دلگان گفت: آب پر حجم ذخیره شده در پشت سد‌ها و بند‌های خاکی و بندسار‌ها خطرساز و در وضعیت هشدار است.

سد‌ها و بندسار‌ها در وضعیت هشدار

۴ سال پیش

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: به بیش از ۷۸ نفر آسیب دیده از بارندگی‌های ۲۱ الی ۲۹ دی ماه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

ادامه امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

 

۴ سال پیش

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان از ارسال مواد غذایی به مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان خبرداد.

ارسال مواد غذایی به مناطق جنوب سیستان و بلوچستان

۴ سال پیش

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ هزار و ۶۴۵ هزار هکتار از مزارع و هفت هزار و دو هکتار از باغات این استان براثر سیلاب اخیر دچار خسارت شد.

افزون بر ۳۲ هزار هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان در سیلاب خسارت دید

۴ سال پیش

خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی در نخستین حضور خود در مناطق سیل‌زده، ۳۷۶ بیمار را در شهرستان دلگان و روستا‌های اطراف، رایگان معاینه کردند.

کادر پزشکی آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

۴ سال پیش

حال با گذشت ۹ روز  از سیل فراگیر و همه‌گیر سیستان و بلوچستان نیروهای امدادی و مسلح تمام‌قد در میدان‌اند؛ ارتش بالگردهای هوانیروز و امکانات مهندسی خود را از تیپ‌های مستقر در جنوب‌شرق کشور به اینجا در جنوب مناطق سیل زده انتقال داده است، سپاه هم امکانات مهندسی و بالگردهای میل ترابری‌اش را به میدان آورده است؛ هلال احمر و اورژانس هم گفته‌اند بالگردها و خودرو‌های امدادی‌شان از خراسان و کرمان به سیستان و بلوچستان فراخوان داده شده‌اند و اینجا هستند.

در کانون‌های بحران این سیل عمده بندها، هوتگ‌ها، زمین‌های کشاورزی، تأسیسات دامداری و راه‌های روستایی در بخش های زرآباد شهرستان کنارک، بخش بنت شهرستان نیکشهر و بخش دشتیاری شهرستان چابهار از بین رفته‌اند.

 


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۲۴ ۲۹ دی ۱۳۹۸
سلام..،
اگه فقط یک شماره حساب از طرف هلال احمر داده بشه برای کمک خیلی بهتره و متمرکز میشن تا اینکه هر بانک یا نهاد دیگری
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۲۳ ۲۹ دی ۱۳۹۸
کاش یک شماره حساب از طرف هلال احمر داده بشه برای کمک
آخرین اخبار