یک باب مغازه تجاری در بابلسر وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: یک باب مغازه تجاری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بابلسر وقف شد.

حجت الاسلام مهدی یوسف تبار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یک وقف جدید در شهرستان بابلسر به ثبت رسید که تعداد وقف‌های جدید در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار را به عدد ۳ رساند.

او با بیان اینکه وراث مرحوم حاج محمد ربیع یوسف‌پور یک باب مغازه را وقف کردند، افزود: مساحت این موقوفه ۳۰ متر مربع می‌باشد که دارای کاربری تجاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ارزش تقریبی این موقوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: نیت موقوفه شامل برگزاری عزاداری آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و هزینه‌های جاری مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای همت‌آباد بابلسر است.

یوسف‌تبار افزود: واقفان خیراندیش هنگام ایجاد وقف‌های جدید به نیاز‌های روز جامعه توجه داشته باشند تا عواید این موقوفات در راستای نیاز‌های فعلی جامعه بشری استفاده شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.