نیکوکاران میبدی بیش از پنج میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میبد گفت: نیکوکار میبدی در ۹ ماهه امسال پنج میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین زین الدینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میبدگفت: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ، صدقات، زکات، اطعام، کوثر ،تأمین جهیزیه، شفا کمک به درمان مددجویان مفتاح الجنه بازدید مسئولان از منازل مددجویان جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، شوق زیارت ،مشارکت در اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی، رضوان کمک به ساخت منزل مددجویان فطریه و کفاره، نذر قربانی، عقیقه ازجمله این طرح‌های مشارکتی است.

او افزود: در ۹ ماهه امسال مردم نیکوکار شهرستان میبد پنج میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان کمک کردند.

زین‌الدینی ادامه داد: هم‌اکنون ۹۷۷ حامی نیکوکار در شهرستان میبد حمایت ۸۶ خانوار را در قالب طرح محسنین و ۹۶ یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام عهده‌دار هستند.

او گفت: حامیان نیکوکار میبدی ۶۱۳ میلیون تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین ،حمایت از کودکان نیازمند غیر یتیم، کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میبد گفت: در همین مدت خیران شهرستان میبد ۵۷۱ میلیون تومان در قالب زکات مستحب و واجب و کفاره عمد و غیر عمد پرداخت کردند، زکات دریافتی در بین فقرا و نیازمندان همان محل توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه این نهاد هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۳۱۳ مشترک صدقات دارد، گفت: در ۹ ماهه امسال خیران میبدی ۶۹۱ میلیون تومان صدقه دادند، صدقه اهدایی برای کمک به ازدواج نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری اردو‌های آموزشی و زیارتی مددجویان تحت حمایت، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، اعطای تسهیلات اشتغال و وام ضروری به نیازمندان، پرداخت کمک موردی، و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

زین‌الدینی گفت: در این مدت سه میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان نیز در قالب کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان و سایر طرح‌های مشارکتی از سوی نیکوکاران میبدی به نیازمندان کمک شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار