علی رغم بارش برف در مناطق مختلف آذربایجان غربی تمام محور‌های مواصلاتی باز است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: علی رغم بارش شدید برف در مناطق مختلف استان تمام محور‌های مواصلاتی باز است.

علی رغم بارش برف در مناطق مختلف آذربایجان غربی تمام محور‌های مواصلاتی باز استارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: علی رغم بارش شدید برف در مناطق مختلف استان تمام محور‌های مواصلاتی استان به همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آن‌ها برقرار است.

او ادامه داد: برای حفظ تردد جاده‌ای و بازگشایی محور‌های مواصلاتی در استان ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از ماشین‌های برف‌روب و نمک‌پاش؛ و همچنین ۶۸ اکیپ عملیاتی در جاده‌های آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

شکری همچنین به ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌ها اشاره کرد و افزود: راهداران با آمادگی کامل در محور‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه روزی حضور دارند و از مسافران و رانندگان محترم هم درخواست می‌شود در صورت امکان از مسافرت‌های غیر ضرور پرهیز کنند و یا ازطریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان آخرین اخبار وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را رصد نمایند.

او افزود: سامانه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به آدرس WWW.141.ir نیز به صورت آنلاین آماده ارائه اطلاعات از وضعیت جاده‌های کشور است.

 

انتهای خبر/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.