مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور از آن وزنه بردارملایری شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: ورزشکار ملایری توانست مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی ‏وزنه برداری بزرگسالان کشور را از آن خود کند.

مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور از آن وزنه بردارملایری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جمال لطیفی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایرگفت: این وزنه بردار ملایری که در معیت تیم استان همدان به مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور دومین یادواره استاد بهمن مطلق و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی اهواز اعزام شد، توانست در نخستین مسابقه خود در رده سنی بزرگسالان مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

او با بیان اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور دعوت شدند تا خود را برای مسابقات وزنه برداری بزرگسالان ۲۰۲۰ آسیا آماده کنند، گفت: زندی، تمرینات خود را زیرنظر مربی این رشته ورزشی مجید حاج علی اکبری انجام داده و در کارنامه قهرمانی خود در رده سنی نوجوانان و جوانان مدال‌های ارزشمند ملی و فراملی به ثبت رسانده و با گردن آویز برنز خود نیز در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان قهرمانی خود به ثبت رساند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی (izsf) مسعود چوبین داور بین المللی ملایر و استان همدان برای قضاوت به این مسابقات دعوت شد.

لطیفی ادامه داد: سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از تاریخ ۳۰ دی ماه تا دوم بهمن در خراسان شمالی شهرستان بجنورد با حضور بیش از ۳۵ تیم از کشور‌های مختلف جهان از جمله لهستان، روسیه، کره جنوبی، آذربایجان، قزاقستان، ترکیه، بلاروس، ازبکستان، اکراین، گرجستان، قرقیزستان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: ۶ نفر از داوران بین المللی کشورمان برای قضاوت این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی (izsf) برگزیده شده اند که یکی از آن‌ها مسعود چوبین از ملایر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار