معاینه فنی رایگان خودرو‌ها امروز در زرندیه

به مناسبت هفته هوای پاک معاینه فنی خودرو‌ها امروز در زرندیه رایگان است.

معاینه فنی رایگان خودرو‌ها امروز در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته هوای پاک، انجام معاینه فنی خودرو‌ها به مدت یک روز در مرکز معاینه فنی شهرزرندیه رایگان است.

علی لنگرودی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان زرندیه با اعلام این خبر، گفت: این طرح به مناسبت هفته هوای پاک و روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه انجام خواهد شد.

لنگرودی هدف از اجرای این طرح را تشویق دارندگان وسایل نقلیه به انجام معاینه فنی به منظور رفع آلایندگی هوا و بهینه سازی مصرف انرژی دانست.

او اضافه کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی می‌تواند گام‌های مناسبی برای جلوگیری از آلودگی هوا و داشتن محیط زیستی سالم و در نهایت حفظ سلامت شهروندان تلقی می‌شود.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان زرندیه با اشاره به نامگذاری هفته هوای پاک به نام "هوای پاک، اقدام و عمل " گفت: به منظور اجرای برنامه‌های منسجم و هماهنگی با کلیه ارگان‌ها و آشنایی شهروندان با راهکار‌هایی ساده‌ای که میتوانند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته باشند جلسه تشکیل و این موضوع مورد بحث و بررسی توسط اعضا شرکت کننده قرار گرفت.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد در هفته هفته هوای پاک ادارت و صنایع از شعارامسال هوای پاک در مکاتبات خود استفاده کنند و همچنین فعالیت‌های اموزشی و عملی خود و پرسنل تحت امر را به اداره محیط زیست شهرستان اعلام کنند.

لنگرودی تصریح کرد: صنایع هم ضمن آموزش‌های لازم به پرسنل خود نسبت به دقت و ایجاد حساسست در این حوزه نسبت به بررسی سیستم‌های کنترل الایندگی هوا و در صورت نیاز نصب فیلتراسیون متناسب با استاندارد‌های سازمان محیط زیست دقت لازم معمول دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.