تقاضای سیل زدگان شرق هرمزگان: مسئولان کشوری مشکلات را از نزدیک ببینند

پس از وقوع سیل و حضور مسئولان و نیروهای امدادی ،استانداری، هلال احمر، ارتش و سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان برخی از مردم این مناطق چشم انتظار مسئولان کشوری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  حدود ۱۰ روز از سیل اخیر هرمزگان می گذرد و در این مدت با وجود حضور مسئولان استانی و نیروهای امدادی، استانداری، هلال احمر، ارتش و سپاه در مناطق سیل زده، مردم این مناطق چشم انتظار مسئولان کشوری هستند.

کریمی یکی از اهالی روستای درنگ مدو بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: پس از بارندگی شدید و طغیان رودخانه جگین راه ارتباطی این روستا همانند دیگر روستای بخش با مرکز شهرستان قطع شد ، بطوری که امدادرسانی زمینی را با تاخیر روبرو کرد.

تقاضای سیل زدگان شرق هرمزگان: مسئولان کشوری مشکلات را از نزدیک ببینند

او با اشاره به مطلوب بودن امداد رسانی به مردم روستا افزود: انتظار داشتیم که مسئولان کشوری همچون مسئولان محلی و استان زودتر به این منطقه سر می زدند.

کریمی گفت: امروز وزیر راه و شهرسازی به این منطقه سفر کرده که مهمترین مشکل منطقه نبود پل برروی رودخانه جگین و جاده مناسب روستایی را با ایشان مطرح خواهیم کرد.

خودستان یکی از اهالی روستای کهور بخش گافر و پارامون هم  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: تا الان هیچ مسئولی به این روستا نیامده  و امیدواریم که مسئولان برای ساخت خانه و رفع نیازهای مردم روستا تسهیلات بلاعوض و کمک مالی اعطاء کنند.

او با اشاره به تاخیر امتحانات دانش آموزان بخاطر وقوع سیل و تعطیلی مدارس افزود: الان حدود ۱۰ روز از وقوع سیل گذشته و مسئولان برای بازدید و رسیدگی به مناطق سیل زده دیر آمده اند .

تقاضای سیل زدگان شرق هرمزگان: مسئولان کشوری مشکلات را از نزدیک ببینند

روستای سدیج یکی از روستاهای بخش لیردف شهرستان جاسک هم در سیل اخیر دچار خسارت زیادی شده است ، نورالهی یکی از اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: از امداد رسانی هلال احمر و سپاه بسیار راضی هستیم و از طرفی فرماندار و استاندار پس از وقوع سیل به روستا آمدند و پای دردل روستائیان نشستند .

او افزود: کاش مسئولان کشوری به این مناطق بیایند و مشکلات را از نزدیک ببینند چون تعدادی از خانه ها تخریب شده و بعضی از روستائیان در این هوای سرد در چادر زندگی می کنند.

آزادی یکی دیگر از روستائیان سیدج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، با بیان اینکه مسئولان بیشتر به این روستا و مناطق سیل زده سر بزنند شاید مشکلات ما زودتر برطرف شود،گفت:  وسایل برقی، یخچال، سیلندر گاز در سیل از بین رفت و مردم روستا نیازمند وسایل زندگی هستند و کمک بلاعوض می تواند بخشی از مشکلات را بر طرف کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.