آموزش هدفمند عامل توانمند کردن نیروی انسانی

سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان ارائه آموزش هدفمند را عامل توانمند کردن نیروی انسانی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل محسنی سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان گفت: با توجه به اینکه موثرترین و مهم‌ترین منابع هر سازمان، نیروی انسانی توانا است و توانمند نمودن سرمایه انسانی از طریق آموزش هدفمند صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین دلیل، نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای آموزش‌های کارکنان این اداره کل همچون همیشه در سال ۱۳۹۷ نیز به شکل منسجمی صورت پذیرفت که نتیجه آن کسب رتبه سوم در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در حوزه فرآیند‌های آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

محسنی اظهار داشت: این ارزیابی در بخش‌های مختلف فرآیند‌های آموزش شامل؛ نیازسنجی آموزشی، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی، اثربخشی مستمر از آموزش‌های صورت گرفته، استفاده از مدرسان دارای تایید صلاحیت و ارسال گزارشات آماری فعالیت‌ها به صورت منظم به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام گرفت.

سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: امید است که با برنامه ریزی آموزشی دقیق، اصلاح فرآیند‌ها و به کارگیری از تخصص کارشناسان مربوطه بتوانیم موفق به کسب جایگاه بالاتر در ارزیابی فرآیند‌های آموزش در سال ۹۸ گردیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.