بسته‌شدن راه ارتباطی روستای چهار برود عجب‌شیر

رییس اداره راهداری عجب شیر از بسته‌شدن راه ارتباطی روستای چهار برودعجب‌شیر بر اثر بارش برف خبر داد و گفت: به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تردد در راه‌های ارتباطی این شهرستان به کندی و فقط با زنجیرچرخ میسر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سالاری فررییس اداره راهداری عجب شیر از بسته‌شدن راه ارتباطی روستای چهار برودعجب‌شیر بر اثر بارش برف خبر داد و گفت: به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید، تردد در راه‌های ارتباطی این شهرستان به کندی و فقط با زنجیرچرخ میسر است.

 سالاری فر افزود: با وجود بارش برف و کولاک، راه ارتباطی تمامی روستا‌های این شهرستان به جز راه روستای چهاربرود باز بوده ولی برای تردد در آن‌ها نیاز به زنجیر چرخ است.

او با بیان اینکه بارش برف از بامداد امروز در این شهرستان آغاز شده و هنوز نیز ادامه دارد گفت: چهار گروه راهداری با ۱۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهدار و راننده هم اکنون مشغول برف روبی و نمک پاشی راه‌های روستایی هستند.

سالاری فر افزود: با وجود بارش برف، کولاک شدید و همچنین برودت بالای هوا، راهداران مانع از بسته شدن راه‌های ارتباطی این شهرستان شده اند.

بنابرگزارش اداره هواشناسی عجب شیر، در حال حاضر دمای هوای این شهرستان صفر درجه بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

طی بارش سه روزاخیر ارتفاع برف در شهر عجب شیر ۲۵ سانتی متر و در ارتفاعات به حدود یک متر رسیده و تا کنون ۶۷.۵ میلی متر بارندگی انجام شده که نسبت به سال آبی گذشته که ۱۳۱ میلی متر انجام شده ۴۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.