کشف ۱۰ کیلوگرم هروئین در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۲ قاچاقچی در همدان خبر داد.

کشف ۱۰ کیلوگرم هرویین در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق هروئین، مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان کرده است.

او افزود: دیشب با اشراف ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند و با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی در یک عملیات هوشمندانه، خودرو متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

کشف ۱۲ فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان همدان در فصل پاییز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، سارقان با تخریب درب منازل اقدام به سرقت اموالی از قبیل؛ طلا و وجوه نقد می‌کردند که احتمال غیر بومی بودن آن‌ها قوت گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته محل‌های سرقت، چهره سارق و هویت او که دارای سوابق متعددی سرقت منزل بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضایی متهم را در یکی از استان‌های همجوار در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف  و اظهارکرد ، طی چند مرحله با همدستی ۲ نفر از دوستانش به شهر همدان برای سرقت منزل مراجعه کرده اند که کلیه محل‌های سرقت مورد تایید قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان  گفت: با راهنمایی متهم، همدستان وی نیز دستگیر و هر ۳ متهم با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.