نگرانی مردم پلدختر از نیمه کاره ماندن دیواره ساحلی شهر/ تکمیل پروژه در دستور کار قرار گیرد

شهردار پلدختر با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه دیوار ساحلی پلدختر گفت: اقدامات خوبی در این پروژه انجام شده اما باقی مانده کار نیز باید در دستور کار قرار گیرد چون در حال حاضر مهمترین نگرانی ما ناقص ماندن این پروژه است.

نگرانی مردم پلدختر از نیمه کاره ماندن دیواره ساحلی شهر/ تکمیل پروژه در دستور کار قرار گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، صمد چراغی‌پور شهردار پلدختر در پلدختر، با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری پلدختر با هفت و میلیارد و نیم اعتبار دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند اظهار داشت: بازسازی پل شهدای هفتم تیر، آسفالت و رمپ‌های آن نیز انجام شده و در دهه فجر به بهرهبرداری می‌رسد.

او افزود: دهه فجر بازسازی پارک ایثار، نصب پرچم بزرگ ایران در تپه شهدای گمنام، بهسازی معابر، پیاده‌روها و آسفالت تحت عنوان بازسازی شبکه حمل و نقل درون شهری به بهره‌برداری می‌رسند.شهردار پلدختر شهرداری را متولی ساماندهی همه کانال‌های سطح شهر دانست و عنوان کرد: ایجاد کانال سایت چهار هکتاری در ضلع شمالی کوی بسیجیان نیز شروع شده و از روبه‌روی پمپ بنزین از جاده سراسری هم عبور پیدا می‌کند، در این مسیر باید کانال سنگی احداث شود که شهرداری احداث کانال را شروع و در قسمت مسکن مهر است و تا پایان این مسیر باید ادامه داشته باشداما لازمه این کار اعتبار زیادی است که در طول سالیان باید انجام شود.

او بیان کرد: رفع مشکل فعلی، لایروبی کانال، آماده کردن بستر برای عبور آب و برای اینکه آبگرفتگی و مزاحمت برای سایت چهار هکتاری ایجاد نشود بر عهده بنیاد مسکن اصفهان است که متولی ساخت وساز سایت چهار هکتاری است تا زمانی که کانال سنگ وسیمان به سایت چهار هکتاری برسد که ممکن است امسال انجام شود یا سال‌های آینده که به اعتبار داده شده بستگی دارد.

چراغی‌پور گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه دیوار ساحلی خوب و بالای 65درصد است که کار خوبی انجام شده اما قسمت باقی مانده باید در دستور کار قرار بگیرد که در حال حاضر مهمترین نگرانی ما ناقص ماندن این پروژه است.

شهردار پلدختر خاطرنشان کرد: شهرداری و شرکت سامان محیط آمادگی دارند در صورت بارندگی آب را مدیریت کنند تا وارد شهر نشود و دیوار ساحلی تکمیل شود که ظرف یک تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

او افزود: سه پارک جانبازان، ایثار و رضوان پلدختر در حال بازسازی‌اند که پارک ایثار دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و برآورد ما این است که تا پایان سال عمده کار بازسازی دو پارک دیگر هم به پایان برسد، تعدادی از پارک‌های شهر را در سیلاب از دست دادیم که ساخت چند پارک را در دستور کار قرار دادیم.

چراغی‌پور عنوان کرد: زمین خالی برخی پارک‌های سطح شهر در سیلاب از بین رفته که باید زمین برای احداث پارک جدید خریداری کنیم و در سایت چهار هکتاری احداث یک پارک را شروع کردیم. عملیات مطالعه و مشاوره پارک صخره‌ای هم در حال اتمام است که به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد به طوری که تا شش ماهه نخست سال آینده ساخت همه پارک ها به اتمام خواهد رسید.

او بیان کرد:شهرداری اقداماتی را که نیاز بوده در منطقه سازمانی ها انجام داده و لوله‌های فاضلاب این منطقه کاملا مسدود شده بود که اجازه دادیم آبفای شهری لوله‌های این منطقه را تعمیر یا تعویض کرده و بعد از آن بهسازی وآسفالت معابر منطقه سازمانی ها را شروع کردیم.

شهردار پلدختر گفت: مردم در منطقه سازمانی‌ها در حال ساخت وساز است و اگر شهرداری آسفالت خیابان‌ها را انجام دهد باید مردم دوباره به‌خاطر انشعابات کنده کاری انجام دهند شهرداری به مرور بعد از اینکه ساخت وساز منازل مردم به اتمام رسید آسفالت معابر وخیابان‌ها را انجام می‌دهد.

او تصریح کرد:با اقداماتی که شهرداری در دو هفته گذشته انجام داده منطقه سازمانی‌ها از وضعیت نسبتا بدی که در گذشته داشت خارج شده وتردد مردم مشکلی ندارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.