معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

افتتاح ۱۲ مرکز نوآوری و تعاونی تا پایان سال

کبیری گفت: تاکنون ۲ مرکز نوآوری و تعاونی در فارس و کردستان افتتاح شده و تا پایان سال ۱۲ مرکز دیگر هم به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۲ مرکز نوآوری و تعاونی تا پایان سالبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کبیری معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست هم‌اندیشی معاون علم و فناوری ریاست جمهوری و مدیران تعامل اتاق ایران با اشاره به اینکه در یک سال گذشته به سمت توسعه و فناوری در حال حرکت هستیم، گفت: با استفاده از برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم همکاری مشترک بین بخش تعاون و معاونت علم و فناوری در حال انجام است.

او گفت: تاکنون مراکز نوآوری در بسیاری از استان‌ها در دستور کار قرار گرفته و ۲ مرکز فناوری در دو استان از جمله پارس و کردستان افتتاح شده است.

معاون تعاون وزیر تعاون کار بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال با نامه‌نگاری‌هایی که انجام دادیم، بتوانیم مراکز نوآوری را در استان‌های دیگر به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

کبیری افزود: تعاونی‌های موجود در کشور توانسته‌اند خدمات ارزشمندی را در طول سال‌های گذشته به کشور ارائه دهند که با وجود مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشته، اما شاهد خدمات مؤثر و خوبی در این حوزه بوده‌ایم.

او یادآور شد: سعی کرده‌ایم با بروزرسانی مراکز خود و با ایجاد مراکز نوآوری تغییرات اساسی را در ساختار‌های این حوزه ارائه دهیم.

معاون تعاون وزیر تعاون کار تصریح کرد: در بسیاری از مراکز به دنبال تغییرات ساختار هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از صندوق ضمانت تعاون اشاره کنیم که از طریق آن و با تأمین مالی اعضا سرمایه‌گذاری را در این بخش تقویت کنیم.

کبیری افزود: با حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران بتوانیم توسعه فناوری را در این بخش تقویت کنیم. در سه هفته گذشته با ایجاد شیوه جدید یک پروژه ۶۰۰ میلیارد تومانی را از طریق فروش توکن توانسته‌ایم تأمین مالی کنیم که این خود از طریق ساختار‌های جدید و حضور تعاونی‌ها یک رکورد جدید در این بخش به شمار می‌رود.

معاون تعاون وزیر تعاون کار بیان کرد: با استفاده از فناوری‌ها و زیست‌بوم‌های جدید سعی کرده‌ایم صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری را برای تمامی تعاونی‌ها فراهم کنیم.

کبیری گفت: تعاونی‌ها هم‌اکنون اعلام آمادگی کردند با استفاده از خدمات و فناوری‌هایی که ارائه می‌دهند، بتوانند در آینده نزدیک اتفاقات جدیدی را در این حوزه رقم بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار