قابلیت اتصال کنترلر پلی‌استیشن ۵ به کنسول PS4

شرکت سونی به تازگی اعلام کرد که کنترلر کنسول PS5 به کنسول PS4 متصل خواهد شد.

قابلیت اتصال کنترلر کنسول PS5 به کنسول PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که شرکت سونی سخت افزار نسل بعدی کنسول خود را اعلام کرده اما از اطلاعات ظاهری این کنسول تاکنون حرفی نزده است. علاوه بر این سونی تاکنون اطلاعات مربوط به کنترلر این کنسول را نیز اعلام نکرده است و تنها اطلاعات موجود درباره کنترلر این کنسول، شباهتش به کنترلر کنسول PS4 است. اما به تازگی سونی اعلام کرده است که کنترلر نسل بعدی کنسول شرکت سونی DualShock 5 نام دارد و با تغییرات جزئی که احتمالا صرفا مربوط به رفع ایرادات موجود در کنترلر کنسول PS4 می‌شود وارد بازار خواهد شد.

قابلیت اتصال کنترلر کنسول PS5 به کنسول PS4

به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند کنترلر کنسول PS5 با کنسول PS4 هماهنگ شده و گیمرهایی که با کنترلر کنسول PS4 مشکل دارند می‎‌توانند کنترلر کنسول PS5 را خریداری کرده و از آن به عنوان کنترلر کنسول PS4 استفاده کنند. این اطلاعات توسط شرکت سونی و در وب سایت این شرکت منتشر شده که به احتمال زیاد از دست این شرکت در رفته است چرا که سونی اعلام کرده بود تا زمان معرفی رسمی کنسول PS5 قصد ندارد درباره کنترلر این کنسول حرف زند.


بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد


تصویری هم که چندی پیش از طرح اولیه این کنترلر در فضای مجازی منتشر شده بود نشان می‌داد سونی در این کنترلر صرفا سعی کرده است دو دکمه جدید به کنترلر اضافه کند و به جز این هیچ تغییر دیگری در این کنترلر مشاهده نمی‌شد. از طرفی هم سونی اعلام کرده است که در مراسم E3 2020 حضور نخواهد داشت که علت آن هم یکسان نبودن هدف این مراسم با هدف شرکت سونی است. بنابراین انتظار می‌رود سونی در ماه فوریه برنامه اختصاصی خود را برگزار و در این مراسم این نسل بعدی کنسول خود پرده برداری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار