استقبال ۷ هزار و ۵۰۰ مازندرانی از طرح امواجی از بهشت

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ مازندرانی به نیابت سردار سلیمانی و ۴ هزار نفر به نیابت از دیگر شهدا حامی ایتام و محسنین شدند.

رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به استقبال ۷ هزار و ۵۰۰ مازندرانی از طرح امواجی از بهشت، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ مازندرانی به نیابت سردار سلیمانی و ۴ هزار نفر به نیابت از دیگر شهدا حامی ایتام و محسنین شدند.

او افزود: با اجرای طرح امواجی از بهشت، یاد و خاطره شهدا زنده می‌شود و رسیدگی به نیازمندان و یتیمان با یک روحیه معنوی و ایمانی با قوت بیشتری انجام می‌شود.

نوروزی گفت: خیرانی که به نام و یاد شهیدان از ایتام و نیازمندان حمایت می‌کنند، کارشان ارزشمند و برجسته است، زیرا رسیدگی به یتیمان و نیازمندان کار بسیار بزرگی است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای طرح امواجی از بهشت با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و کمک به ایتام، افزود: در این طرح، خیران و مردم نیکوکار با نام و یاد شهدا، در حمایت از ایتام و نیازمندان مشارکت می‌کنند.

او اجرای طرح امواجی از بهشت که از مازندران شروع شده است را موجب نشر فرهنگ ایثار و شهادت توصیف کرد و گفت: به برکت شهدا توانستیم به اقتدار جهانی برسیم، زمانی استکبار برای حفظ منافع خود با انقلاب به مقابله می‌پرداختند، اما امروز برای حفظ موجودیت خود علیه انقلاب اسلامی هجمه می‌کنند.

نوروزی افزود: امیدواریم تا پایان سال ۹۹ به تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان، یتیم تحت پوشش قرار گیرد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.