بسته اخبار حوادث ۲۹ دی ماه ۹۸؛

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان /۴۱ معتاد متجاهر در ایرانشهر جمع‌آوری شدند

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف سوخت قاچاق در زاهدان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در زاهدان خبر داد.

حسین علیزاده مقدم  اظهار کرد: ظهر روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان هنگام گشت زنی در شهر زاهدان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علایم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۲۵ هزار لیتر حلال هیدروکربن قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطرنشان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۴۱ معتاد متجاهر در ایرانشهر جمع‌آوری شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از جمع‌آوری ۴۱ معتاد متجاهر در اجرای طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  اظهار داشت: طرح جمع‌آوری معتادان خطرناک از ابتدای دی تا کنون با هدف کاهش جرائم خرد و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا در آمده است.

او  افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی ایرانشهر،۴۱نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب را جمع‌آوری تا پس از طی دوران ترک در مراکز باز پروری و کمپ ترک اعتیاد به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه عواقب منفی حوزه موادمخدر گسترده است و نیاز به عزم جدی برای مقابله دارد تصریح کرد: با آموزش مهارت‌های زندگی و حمایت و آگاه سازی این افراد از بروز نابسامانی‌ها در جامعه جلوگیری می‌توان جلوگیری کرد.

او  با اشاره به مطالبات و استقبال شهروندان در اجرای این طرح افزود:پلیس این آمادگی را دارد با اقتدار معتادان را در کمترین زمان ممکن در سطح شهر جمع‌آوری کند و این امر می‌طلبد سایر سازمان‌های مسوول پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار