معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد؛

محصول حاصل سرمایه گذاری بخش خصوصی است نه دولت

ستاری گفت:محصول اثر سرمایه گذاری بخش خصوصی است و دولت در این زمینه می‌تواند زیرساخت‌های آن را فراهم کند.

 محصول حاصل سرمایه گذاری بخش خصوصی است نه دولتبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضا و تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت نیرو و معاونت علمی گفت:حوزه اقتصاد دانش بنیان با وجود جدید بودن در کشور به سرعت رشد کرده است.

او ادامه داد:بستر اصلی حمایت از استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به معنی توسعه سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری‌های خطر پذیر است و در این بین، نقش دولت کمک به شکل‌گیری اکوسیستم استارتاپی در کشور است.

ستاری افزود: پژوهشگاه نیرو هوشمندانه در زمینه برخی از محصولات و پروژه‌ها به خوبی عمل کرده امروز محصول اثر سرمایه گذاری بخش خصوصی است و دولت در این زمینه می‌تواند زیر ساخت‌های آن را فراهم کند.


بیشتر بخوانید:استارت‌آپ‌ها تا چند سال آینده تعاونی‌ها را از پای درمی‌آورند


او افزود:تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌منظور حمایت از "توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در حوزه آب و برق کشور" به امضا رسید.

ستاری گفت: شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه زیرمجموعه‌های وزارت نیرو"، "همکاری در توسعه بازار محصولات، خدمات و راهکار‌های فناورانه و نوآورانه در صنایع آب و برق و توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و استارتاپ‌های مرتبط با حوزه آب و برق" از موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه است.

معاون علمی ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنین همکاری در ایجاد و توسعه ابزار‌ها و نهاد‌های تخصصی تسهیل‌گر تبادل فناوری" و "همکاری در اجرای طرح‌های بزرگ مقیاس ملی صنعت آب و برق" نیز از دیگر موضوعات اصلی تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار