لزوم توجه به مشکلات آموزش و پرورش دشت آزادگان

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان گفت: توجه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و رفع آن ها امری ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عوده زاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز یکشنبه ۲۹ دی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ریشه تمامی اتفاقات تلخ اخیر از جمله؛ ۲ واقعه تلخ اخیر یعنی شهادت سردار سلیمانی و شهادت مسافرین هواپیمای اکراینی در سیاست‌های استکباری آمریکا است که با کوتاه شدن دست آمریکا در منطقه دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نخواهیم بود.

او رمز موفقیت سردار سلیمانی و همراهانش را اطاعت از رهبری و پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما باید با تاسی از اخلاق و منش این سردار مجاهد و پشتیبانی و پیروی از رهبر معظم انقلاب سعی کنیم ادامه دهنده این راه باشیم.

عوده زاده اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود، انقلابی در ایران و کشور‌های منطقه ایجاد کرد که باعث انسجام هر چه بیشتر مردم در کشور و مسلمانان منطقه شد.

معاون فرماندار دشت آزادگان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیریت آموزش و پرورش به منظور ارتقاء سطح آموزش دانش آموزان، بیان کرد: توجه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ضروری است و انتظار می‌رود تمامی ادارات و نهاد‌ها در جهت ارتقاء فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گام بردارند و خواستار همکاری بیش از پیش ادارات با شورای آموزش و پرورش شد.

محمد علی جلالی مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در این جلسه با تبیین اهداف کلی آموزش و پرورش در زمینه ارتقاء و رشد سطح علمی دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه هر شهرستان، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی به حساب می‌آید و نقش مهمی در تمامی زمینه‌ها ایفا می‌کند.

او یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش را توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت دانست و در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و نقش بی بدیل آن به عنوان قهرمان ملی تصریح کرد: ما معلمان می‌توانیم با تربیت هزاران قاسم سلیمانی راه و منش این شهید بزرگوار را برای همیشه زنده نگاه داریم

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.