لیگ قهرمانان آسیا بدون ایران/ عزت ایران، خط قرمز شهر خودرو است

مالک باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: برای باشگاه شهرخودرو خراسان هیچ چیزی بالاتر از حفظ عزت و آبروی ایران و ایرانی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در واکنش به تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که دشمنان ایران اسلامی، مرز‌های دشمنی را از اقتصاد و فرهنگ فراتر برده و وارد ورزش پرطرفدار فوتبال کرده و از هر اقدامی علیه کشور عزیزمان فروگذار نمی کنند.

او ادامه داد: به عنوان نماینده‌ای از فوتبال شرق ایران که برای اولین بار به مسابقات آسیایی راه پیدا کرده‌ایم و برای این راهیابی بسیار زحمت کشیده ایم با صراحت عرض می‌کنم که خط قرمز ما عزت ایران اسلامی است و در حالی که مملکت مان در امنیت کامل است حاضر به انجام میزبانی بازی های مان در هیچ جایی غیر از خاک وطن نیستیم.

مالک باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: باشگاه شهرخودرو خراسان بر این تصمیم خود مصمم است و آبرو و عزت ایران اسلامی را فدای چند بازی آسیایی نخواهد کرد.

حمیداوی افزود: در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا کشور‌های عربی منطقه از حضور در کشور عزیزمان و خصوصا مشهدالرضا ابراز شادمانی می‌کردند و‌ای کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت‌تاثیر جوسازی‌های دشمنان ما قرار نگیرد.
 
جندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را از میزبانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد و برگزاری بازی ها را مشروط به میزبانی کشوری ثالث دانست.
 
چهار تیم نماینده ایران در این تورنومنت آسیایی که یکی از آنها شهرخودرو خراسان می باشد با صدور بیانیه هایی عدم شرکت در این دوره مسابقات با این شکل را اعلام کردندو
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در اقدامی عجیب برنامه بازی تیم های ایرانی را از سایت خود حذف کرد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.