دستگیری سارق میلیاردی لوازم داخل خودرو با ۲۰ فقره

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان از دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی با ۲۰ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "افشین ابراهیمی" رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان گفت: ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه بیست و نهم دی ماه، ماموران گشت کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در حال گشت زنی در محدوده پل شهدای کن در بزرگراه همت بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو پارس نوک مدادی مشکوک شدند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و توقف خودرو در کنار اتوبان ماموران برای بررسی به خودروی پژو پارس نزدیک شدند که راننده و سرنشین خودروی سواری به محض مشاهده ماموران تصمیم به فرار گرفتند، اما با توجه به لغزندگی جاده مردان مرموز موفق به فرار با خودرو نشده و تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان ادامه داد: مامور گشت کلانتری و سرباز جوان به تعقیب ۲ مرد جوان پرداختند و یکی از متهمان مسیرش را از همدستش جدا و به سمت باغ‌های کن فرار کرد؛ و متهم دیگر با شلیک تیرهوایی ماموران دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیمی گفت: پس از دستگیری یکی از متهمان ماموران به بررسی شماره پلاک خودروی پژو پارس از طریق مرکز پیام پلیس پرداختند و مشخص می‌شد که خودرو شامگاه شنبه ۲۸ دی ماه در محدوده کلانتری ۱۳۸ سرقت شده است.

وی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو تعداد زیادی وسایل داخل خودرو از قبیل دستگاه پخش صدا، باند و لوازم لوکس کشف و کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ ابراهیمی  افزود: متهم معترف شد، شب گذشته با همکاری دوستش خودروی پژو پارس نوک مدادی را سرقت کرده است و سپس با خودروی سرقتی لوازم داخلی ۲۰ خودرو را در غرب و شمال غرب تهران ربوده اند.

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر ۲ مرحله با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است، گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری هم دست وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار