کاربران توئیتر یونیفرم نیروی فضایی آمریکا را به سخره گرفتند

طراحی یونیفرم معرفی شده از سوی نیروی فضایی آمریکا با تمسخر گسترده از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، پس از تمسخر لباس تازه رونمایی شده نیروی فضایی آمریکا از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی، نیروی فضایی این کشور مجبور شد از طراحی خود دفاع کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ماه گذشته به طور رسمی تشکیل نیروی فضایی این کشور را اعلام کرد. به دنبال آن نیروی فضایی آمریکا در حساب توئیتر خود از لباس ویژه خود رونمایی کرد. این لباس دارای طرح استتار جنگلی با نشان‌هایی دوخته شده بر روی بازو و سینه است.

با این حال طراحی لباس جدید نیروی فضایی آمریکا با واکنش انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. برخی کاربران با تمسخر این لباس نوشتند: استتار در فضا؟!!

کاربران دیگری نیز در واکنش نوشتند: آیا آن‌ها تا پیش از این هرگز فضا را دیده اند؟ برخی دیگر نیز در پیام‌های خود بر تفاوت‌های میان فضا و استتار زمینی تاکید کردند.

نیروی فضایی آمریکا در واکنش به انتقادات توضیحاتی را در حساب توئیتری خود منتشر کرد. در این بیانیه توئیتری آمده است که نیروی فضایی آمریکا از یونیفرم فعلی نیروی هوایی و ارتش استفاده کرده و با اینکار در هزینه طراحی و تولید یونیفرم جدید صرفه جویی کرده است.

پیش از این وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا با امضای قانون اختیارات دفاع ملی ۲۰۲۰، مجوز تشکیل نیروی فضایی آمریکا را به عنوان ششمین شاخه از نیرو‌های مسلح این کشور صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۹ دی ۱۳۹۸
نیروی هوا فضای سپاه پاسداران جان برکف و مومن دیریست که تشکیل شده و با شتاب در پیش است.
آخرین اخبار