بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل/کشف ۹ فقره سرقت منزل واماکن در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو با ۱۹ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

اوافزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران گشت انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند. 

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد. 

دستگیری ۲ سارق منزل واماکن در بابلسر

سرهنگ حسین اس دیفرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند. 

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کردند. 

او افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است. 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

اوافزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران گشت پاسگاه انتظامی سخت سر، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند. 

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار