رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰؛

حریفان ایران به نیمه نهایی رسیدند

تیم‌های فوتبال ازبکستان و کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کردند.

حریفان ایران به نیمه نهایی رسیدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو عصر امروز (یکشنبه) ۲ بازی برگزار شد.

در نخستین بازی امروز از ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به وقت تهران تیم‌های کره جنوبی و اردن در ورزشگاه تاماسات به مصاف هم رفتند که در نهایت کیم هاک بوم با گل دقیقه ۹۵ لی دونگ گئونگ ۲ بر یک حریفشان را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. دیگر گل کره ای‌ها را چو کیو سئونگ (۱۶) به ثمر رساند و یازان عبدالله النعمت هم گلزن اردن بود. کره جنوبی در مرحله گروهی با کسب ۹ امتیاز بالاتر از ازبکستان و ایران مقتدرانه به جمع هشت تیم برتر رسید.


بیشتر بخوانید: فدراسیون تا جایی که توانست از تیم امید حمایت کرد/ استیلی در شرایطی که هیچ کسی حاضر نبود سرمربی تیم امید شود، هدایت تیم را پذیرفت


در دیگر بازی این گروه هم تیم‌های ازبکستان و امارات مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لیوبینکو درولویچ با نتیجه عجیب و پرگل ۵ بر یک حریف را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ایخومجان علیجانف (۱۶) اسلامجان کوبولف (۲۶- پنالتی) اویبک بوزوروف (۴۱) جسور یاخشیبائف (۸۴) و نوریلو توختاسینوف (۹۳) برای ازبک‌ها و زید العامری برای امارات در این بازی گلزنی کردند. قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها هم در مرحله گروهی با شاگردان حمید استیلی هم امتیاز شد، اما با توجه به تفاضل گل بهترش جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

استرالیا و عربستان دیگر تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند و از بین این تیم‌ها سه تیم اول تا سوم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار