روسیه از نقش ناتو در تجهیز مجدد تروریست‌ها در سوریه پرده برداشت

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۴۷ نظامی ارتش سوریه و ۵۱ غیرنظامی درپی حملات تروریست‌ها خبر داده و از نقش پررنگ ناتو در تجهیز تروریست‌ها در ادلب، پرده برداشت.

تروریست های سوری

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۴۷ نظامی ارتش سوریه و ۵۱ غیرنظامی درپی حملات عناصر تروریستی در این کشور، از ۱۶ ژانویه تاکنون خبر داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین تاکید کرده که سلاح‌های مورد استفاده عناصر تروریستی، متعلق به سازمان ناتو است.

«یوری بورنکوف»، وابسته نظامی روسیه در سوریه، طی بیانیه‌ای که امروز یکشنبه منتشر شد، اظهار داشت: «از ۱۶ ژانویه سال جاری تاکنون، تنش‌ها در ادلب به شکل قابل توجهی افزایش یافته که از ماه می‌سال ۲۰۱۹ تاکنون بی‌سابقه بوده است».

طی این حملات، علاوه بر تلفات، ۷۷ نظامی و ۱۱۶ غیرنظامی سوری، مجروح شده‌اند. بر اساس این گزارش، این افراد مسلح، در حالی که قبلاً عمدتا از سلاح و مهمات ساده‌ای مانند پرتابگر‌های بالون استفاده می‌کردند، اکنون شروع به استفاده از سلاح و مهماتی می‌کنند که از سازمان ناتو برای آن‌ها تهیه می‌شود.

گفتنی است، تروریست‌های جبه النصره، مجددا در شمال شرق سوریه و شهر ادلب، فعال شده‌اند و حمایت‌های کشور‌های غربی باز هم معطوف آن‌ها شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اروپا وآمریکا وحشی های قدیم و وحش های کت و شلواری جدید هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
چه آمریکا و چه اروپا و چه ناتو، همگی تجهیز کننده داعش و تفرقه انداز بین ملتهای منطقه هستند و بایستی همه آنها را از منطقه خارج کرد
آخرین اخبار