شیرکوند: کولاکوویچ در والیبال ایران جایی ندارد

بازیکن تیم شهردرای ورامین گفت: به جای کولاکوویچ بهتر است با یک مربی ایرانی به المپیک ۲۰۲۰ برویم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  احسن الله شیرکوند بعد از شکست ٣ بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل سایپا بیان کرد: اگر بنا باشد ما در همه بازی‌ها برنده باشیم دیگر نیازی به برگزاری بازی نیست. امروز یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ خود را در لیگ برگزار کردیم. باید گفت دیدار برابر  سایپا و پیکان  هیجانی ندارد. چون این تیم‌ها تماشاگر ندارند. بازی سردی را شاهد بودیم. بازیکنان ما، چون معمولا از حمایت هوادار برخوردار هستند به این شرایط عادت ندارند.

او افزود: متاسفانه لیگ برتر تعطیل شد و حالا تاوان این اتفاق را می‌دهیم. ما یک بازیکن آماده را به تیم ملی دادیم که در جریان اردو تیم ملی مصدوم شد. ای کاش لیگ پویا ادامه پیدا می‌کرد. از لحاظ روحی شرایط خوبی نداریم، اما باید خودمان را پیدا کنیم. به نظر من کولاکوویچ در والیبال ایران جایگاهی ندارد که بتواند والیبال ما را تعطیل کند. او عادت دارد به اردو‌ها ۱۵ یا ۱۶ بازیکن را دعوت کند و در آخر با نشان دادن «هیس» جواب دندان شکنی به مردم ایران بدهد.

او گفت: کولاکوویچ هیچ بار مثبتی برای والیبال ندارد. پس بهتر است با یک مربی ایرانی به المپیک برویم. چون بود یا نبود کولاکوویچ تاثیر چندانی ندارد و این بازیکنان هستند که شرایط را رقم می‌زنند.

شیرکوند همچنین بیان کرد: مسئولان ورامین کمر به نابودی تیم والیبال ما بسته‌اند. وقتی فردی از  شهر گنبد آمده برای تیم مردمی شهرداری ورامین تعیین تکلیف می‌کند چه توقعی می‌توان داشت؟ برخی‌ها در ابتدا دنبال حذف من بودند.

او در انتها گفت:  هنر فرماندار ورامین این بود که یک بازی دربی را برگزار کند و حالا در تمام اتفاقات تیم ما دخالت می‌کند. او حتی از من  هم شکایت کرده است، چون برادرش سرپرست تیم فوتسال ورامین بوده  و باید هوای آن تیم را داشته باشد. کف پوش یک میلیارد تومانی ورامین سوراخ شده است.


بیشتر بخوانید: تیم والیبال سایپا ۳ - شهرداری ورامین صفر/ پیروزی دلچسب نارنجی پوشان در دیداری معوقه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
با سلام آقا شیر کوند توی که تیمت میبازد طاقت باخت را نداری سکوت کن کولاکوویچ بهترین مربیست
آخرین اخبار