جشنواره استانی کانون‌های فرهنگی تربیتی فارس برگزار می‌شود

معاون آموزش وپرورش فارس گفت: جشنواره استانی دستاورد‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهانبخش بانشی با بیان اینکه جشنواره استانی کانون‌های فرهنگی تربیتی فارس با هدف معرفی این کانون‌ها و دستاورد‌های آن‌ها در شیراز برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره از ۱۱ اسفند آغاز می‎شود و به مدت ۴ روز در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید آیت‌الله دستغیب ادامه دارد.

او افزود: در حال حاضر یکصد و بیست کانون فرهنگی تربیتی دانش آموزی و۲۲ انجمن دانش آموزی درسطح استان در حال فعالیت هستند.

بانشی ادامه داد: جشنواره‌های کشوری دوسالانه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی وتربیتی از ۶ سال پیش در کشور در حال برگزاری است که امسال جشنواره‌های استانی برای اولین بار درسطح استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: این جشنواره در سه بخش نمایشگاه وکارگاه و فروشگاه‌های تولیدات کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش وپرورش‌های سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.

بانشی بیان کرد: در این جشنواره تمام کانون‌های فرهنگی تربیتی استان تلاش خواهند کرد تا دستاور‌های خود را به معرض دید عموم قرار دهند.

او افزود: با توجه به هماهنگی وبرنامه ریزی بعمل آمده تلاش خواهیم کرد تا زمینه‌ای فراهم شود تا جمع زیادی از دانش آموزان شهر‌های شیراز، مرودشت، زرقان، کوار، ارژن، درودزن و سایر مناطق و شهرستان‌ها در این جشنواره حضور پیدا کرده و از نزدیک فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی در اسنان را نظاره کنند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس افزود: زمان برگزاری این جشنواره مصادف با هفته امورتربیتی و کانون‌های فرهنگی وتربیتی انتخاب شده تا تمرکز برنامه‌های این هفته‌ها با محوریت تقویت کانون‌ها ودستاورد‌های آن انجام شود.

بانشی گفت: شعار اصلی این جشنواره، رونق تولید با هدف هردانش آموز یک مهارت وتوجه به یاریگران زندگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی انتخاب شده که محور فعالیت کانون‌ها در این نمایشگاه بر این شعار‌ها قرار داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: بازدید این جشنواره برای عموم آزاد است و خانواده‌ها می‌توانند به اتفاق فرزندانشان از این جشنواره بازدید کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار