فرماندار شیراز:

انتخابات شورا‌ها بارزترین جلوه مردم سالاری دینی است

فرماندار شیراز با تصریح اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی اصول مربوط به شورا‌ها است و در قانون اساسی به عنوان یکی از آرمان‌های ملت متبلور شده است، گفت: انتخابات شورا‌ها بارزترین جلوه مردمسالاری دینی است.

انتخابات شورا‌ها بارزترین جلوه مردم سالاری دینی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری در نشست هم اندیشی یاوران محلات شورای شهر شیراز ضمن تجلیل از مقام سردار شهیدسلیمانی و شهدای تشییع پیکر این شهید در کرمان و نیز گرامیداشت یاد شهدای سانحه هوایی، گفت: ۱۰ تن از این شهدا نخبگان استان فارس بودند که ضمن بزرگداشت یاد آنان با خانواده هایشان ابراز همدردی می‌کنیم.

او با تصریح اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی اصول مربوط به شورا‌ها است و در قانون اساسی به عنوان یکی از آرمان‌های ملت متبلور شده است، افزود: انتخابات شورا‌ها بارزترین جلوه مردمسالاری دینی است.

 فرماندار شیراز ادامه داد: وجود یاوران شورا به عنوان یک تشکل مردم نهادبه شورا وابسته است و باید نقش خود را با تعامل در جهت هم افزایی و کمک به شورا قرار دهد، نه به عنوان یک اپوزیسیون و در تقابل با آن.

او با اشاره به ارتباط نزدیک و ملموس یاوران شورا با مردم محلات، گفت: با طرح مشکلات و در میان گذاشتن آن با مردم و استفاده از همکاری و دیدگاه و نظرات آنان میتوان برای رفع مشکلات، راهکار مناسب یافت.

فرماندارشیراز همچنین با بیان اینکه طرح مشکل بخش عمده‌ای از رفع آن است، افزو: برای رفع مشکلات بایدباتوجه به امکانات موجود راهکارمناسب ارایه شود.

او با اشاره به مسایل مطرح شده در این نشست، تاکیدکرد: با تفکیک مسایل و تشکیل جلسات مستمر با حضورمسئولان مربوط و بازدید میدانی ازمناطق، برای رفع مشکلات و تامین نیاز‌ها برنامه‌ریزی و اقدام خواهد شد.

در این نشست نمایندگان یاوران شورا‌ی محلات با طرح مشکلات و نیازمندی‌های مناطق مختلف خواستار برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های مربوط برای رفع آنان شدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار