سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت آب و هوا در ۳۰ دی/شدت بارش در نیمه غربی کشور کاهش می یابد

براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای برخی استان های کشور بارش باران و برف و رعدو برق پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوا در ۳۰ دی/شدت بارش در نیمه غربی کشور کاهش می یابدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود و برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان بارش باران و برف و برای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و برای مناطقی از شرق تهران، اصفهان و قم بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. این سامانه بارشی بتدریج اواسط سه شنبه از مرز‌های شمال شرق کشور خارج می‌شود.

از سه شنبه سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور می‌شود، براین اساس برای استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و مرکز بارش باران و برف گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. روز چهارشنبه ضمن تقویت این سامانه گستره فعالیت آن در غرب، جنوب غرب،جنوب، مرکز و با شدت کمتر در شرق و دامنه های جنوبی البرز خواهد بود، بنابراین در مناطق سرد و مرتفع بارش به شکل برف و در نواحی جنوبی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.


بیشتر بخوانید: فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/سامانه جدید بارشی در راه است


سامانه جدید بارشی اواخر هفته وارد شمال غرب می شود

روز پنج شنبه فعالیت این سامانه در اکثر مناطق کشور خواهد بود و بتدریج از اواخر وقت جمعه این سامانه از جنوب شرق کشور خارج می شود و جمعه مجدد سامانه بارشی دیگری از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار