زنی با حنجره اجاره‌ای/ پشت‌پرده انتشار ویدئویی علیه سردار سلیمانی توسط یک بهایی‌زاده!

پشت پرده فعالیت‌های زنی بهایی که خود را ایرانی-آمریکایی معرفی می‌کند علیه سردار سلیمانی افشا شد.

پشت پرده فعالیت‌های صاحب پربازدیدترین ویدئوی این روز‌های فضای مجازیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویدئویی در یک سایت آمریکایی منتشر شد که بازخورد‌های زیادی به همراه داشت.

در این ویدئو، یک زن بهایی‌زاده که خود را ایرانی-آمریکایی معرفی می‌کند، به زبان انگلیسی علیه کشور ایران اظهاراتی را به زبان می‌آورد.

برخلاف آنچه خودش مدعی شده، او نه یک شهروند ساده بلکه از پادو‌ها و بوقچی‌های مواجب‌بگیر جریان برانداز است. این گزارش بازگوکننده پشت پرده فعالیت‌های این شهروند در ظاهر ساده است.

بنا بر شواهد، ویدئوی این شهروند به ظاهر ساده یعنی ساغر کسرایی، در آمریکا بازخورد‌های زیادی به پا کرده است. به قول فرنگی‌ها ویروسی شده و همه دارند آن را به هم می‌فرستند. این ویدئو که یک نمونه از ده‌ها نمونه اقدام برای جنگ روانی علیه کشورمان است، با ۱۰ میلیون بار بازدید، پربیننده‌ترین ویدئوی شبکه‌های اجتماعی آمریکا و موثرترین محتوای فضای مجازی در شکل‌دهی افکار عمومی آمریکا درباره ترور سردار سلیمانی بوده است.

این خانم در ویدئوی پنج دقیقه‌ای که از اتاق نشیمن خانه‌اش ساخته به جامعه آمریکا می‌گوید گول حرف رسانه‌های چپ و لیبرال آمریکا در غیرقانونی خواندن ترور سلیمانی را نخورند. خودش را «یک ایرانی» که جامعه ایران را دقیق می‌شناسد معرفی می‌کند و به‌عنوان نماینده مردم ایران می‌گوید: «مردم ایران سلیمانی را تروریست می‌دانند و از ترور او و از کار ترامپ عمیقا خوشحالند»؛ اما حقیقت پنهان فعالیت‌های این عنصر به ظاهر ساده چیست؟


بیشتر بخوانید: پروژه لیبی‌سازی ایران را چه کسانی دنبال می‌کنند؟


اندر حکایت شهروند ساده ایرانی
ساغر کسرایی یک ایرانی-آمریکایی به ظاهر معمولی که از اتاق نشیمنش و با موبایلی ساده برای به‌اصطلاح آگاهی مردم فیلم گرفته، نیست بلکه او از افراد فعال در حوزه فعالیت‌های ایران‌ستیزانه است که بعد از فعالیت درجریان براندازی سال۸۸ همراه با امیر عباس فخرآور از دیگر اپوزیسیون مواجب‌بگیر دولت آمریکا در نشست‌های مختلف ضدامنیتی خارجی و حتی در تلاویو آفتابی بوده است.

این ایرانی معمولی، در جریان فعالیت‌های ضدایرانی‌اش با سران درجه یک امنیتی آمریکا و اسرائیل مثل سناتور «جان مک کین» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۰۸ ایالات متحده، «تزیپ لیونی» سیاستمدار امنیتی و رهبر حزب لیبرال اسرائیل و همچنین یک افسر CIA به نام «جیمز وولزی» دیدار داشته است. لیونی، وزیر خارجه پیشین کابینه رژیم اشغالگر قدس، همان کسی است که هفت سال پیش و در واکنش به شائبه‌های ارتباط ناسالم اخلاقی با امیر قطر گفته بود: «شیخ حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر کنونی قطر و حمد بن جاسم، نخست‌وزیر قطر از جمله کسانی بوده‌اند که رابطه با آن‌ها نمونه‌ای از بهترین موفقیت‌های وی در دوران تصدی مسوولیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بوده است.» او همچنین همان ایام، درباره قتل عام مردم فلسطین گفته بود: «قتل شماری از فلسطینیان و دانشمندان عرب از مهم‌ترین عملیات‌های من در دوران حضورم در موساد بوده است.»

وولزی، دیگر چهره مرتبط با کسرایی نیز پیشینه کاری
پر و پیمانی دارد. او که از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ ریاست سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا را برعهده داشته، رییس هیات بنیاد براندازی دفاع از دموکراسی FDD نیز بوده و به مدت پنج سال در دهه۱۹۸۰ در مذاکرات پیمان با اتحاد جماهیر شوروی شرکت کرده است. او همکار ارشد موسسه امور جهانی جکسون دانشگاه ییل نیز هست.

نکته جالب‌تر اینکه وولزی از اعضای تاثیرگذار اتحاد علیه ایران هسته‌ای UANI نیز هست. البته تزیپ لیونی و بسیاری دیگر از دشمنان قسم‌خورده ایران از جمله بن‌زاید نیز از اعضای این اتحادیه هستند؛ در واقع این موسسه را می‌توان به‌عنوان دشمن درجه یک ایران و محل تجمع دشمنی‌های ضد‌ایران معرفی کرد. Uani موسسه اتحاد علیه ایران هسته‌ای، موسسه‌ای است که وظیفه اصلی آن، قرار دادن نام ایران در کنار واژه ریسک بوده و با کمپین‌های مختلف، کشورها، نهاد‌ها و حتی شرکت‌های موجود در دنیا را به دشمنی با ایران و قطع هرگونه تبادلی برمی‌انگیزد.

از مجموع فعالیت‌های این موسسه، برگزاری همایش ضد‌ایرانی iran summit و دعوت از رهبران کشور‌های مختلف به خصوص رژیم اشغالگر قدس و برخی کشور‌های عربی همسایه و حتی میزبانی آن‌ها برای تبیین خطر ایران با سخنرانی افرادی توماس کاپلان، جو لیبرمن و بن‌زاید و اجرای کمپین‌های ضد‌ایرانی متعدد است. کمپین هدایت تجارت محصول شرکت‌ها با زمینه قرار دادن ایران در قسمت محدوده خطر، کمپین تحریم سوئیفت، کمپین تحریم شرکت‌های خودروسازی و خودرو‌های سنگین‌سازی، تحریم کاغذ پول، ردزنی مسیر کشتی‌های ایرانی و ده‌ها کمپین تحریم بین‌الملل از کار‌های کثیف این موسسه کثیف است.

اما برمی‌گردیم به مورد ساغر کسرایی. سایت «بازفید» یکی از مهم‌ترین سایت‌های خبری آمریکا درباره این فرد گزارش کرده که او کارمند شرکت تگزاسی «لیندن سلوشن»، لابی رسمی ارتش آزاد لیبی بوده است. ارتش آزاد، همان گروه مسلحی است که لیبی را امروز به جهنم‌کده‌ای تبدیل کرده و یکی از دلایل برپایی بازار‌های برده‌فروشی در این کشور است. کسرایی همچنین کارمند اف‌بی‌آی (اداره تحقیقات فدرال آمریکا) نیز بوده است، اما زبان او در ویدئوی منتشرشده‌اش که بیش از ۱۰ میلیون بار در فضای مجازی دیده شده، بسیار روان و ساده و به ظاهر از دهان زنی دلسوز است که هر کلمه آن، احساسات مخاطب را به شکلی شگرف نشانه می‌گیرد.

این ویدئو از آن جهت ساخته شده تا اعتماد مخاطب خود را به شکل مسحورکننده‌ای جلب کند تا مبادا کسی شک کند این کار ساخته حرفه‌ای‌ترین گروه‌های متخصص جنگ روانی و رسانه‌ای از حنجره‌ای اجاره‌ای است. یکی دیگر از محافلی که غیرساده‌بودن جایگاه کسرایی را به رخ می‌کشد، حضورش در مراسم سخنرانی ضدایرانی برایان هوک، رییس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا، در موسسه «هادسون» در مهر سال ۹۷ بود.

این مراسم، البته به واسطه سر و صدای خانم «مدیا بنجامین» فعال صلح آمریکایی که روی تی‌شرت خود عبارت فارسی «صلح با ایران» نوشته بود، به حاشیه کشانده شد. او درحالی ادعای شناخت از مردم و جامعه ایران را دارد که سال‌هاست در خارج از کشور زندگی و با سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل همکاری می‌کند و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی کذب ادعای او درباره جنس جامعه ایرانی و ماهیت فعالیت‌های سردار شهید را به اثبات می‌رساند.

زودباور نباشیم
پی بردن به پشت پرده اقدامات امثال کسرایی و مزدورانی شبیه به او، ما را به لایه مند‌بودن تبلیغات روانی علیه جمهوری اسلامی آگاه می‌سازد؛ این آگاهی از آن جهت مهم است که مخاطب را از افتادن در دام فریب و تزویر ضدانقلاب برحذر می‌دارد و جلوی هرگونه زودباوری را می‌گیرد. باید مراقب بود.

منبع: صبح نو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
یعنی دستگاه امنیتی دولت آمریکا این ویدئو جعلی رو ساختن تا با دیدن اون مردم آمریکا به حمایت از ترامپ به حمله به ایران رضایت بدن و بلای لیبی رو بسر ایران بیارن
این زن مثلا ایرانی هم که دلال اسلحست از کشتار ایرانی ها تو این جنگ جیبشو پر کنه
درسته؟
آخه فک کردی چقدر زنده ای بدبخت بیوطن؟فک کن تا خره خره غرق پول شدی آخرش که چی؟تهوع آور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
این زن و امثال آن باید گیر گروه داعش می افتادند تا بفهمند چه کسی را از دست دادند! اگر کسی خواست حقیقت را بفهمد و اینکه این مرد خدا و لشکرش چه خدمتی کردند برود با زنان ایزدی و زنان سوری مصاحبه بکنه تا عمق فاجعه رو ببینند! مسئولین مربوطه بجای ساخت اراجیف و فیلهای درپيت بیایند مستند یا فیلم از این دست بسازند و در جشنوارهای بین المللی به نمایش بگذارند بعد خود مردم و بیننده ها تصمیم بگیرند چه کسی خوب هست و کی بد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
این زن و امثال آن مگر شرف دارند که از به دام افتادن در گروه داعش ناراحت شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
خدالعنتش کندزن جادوگر را
Iran (Islamic Republic of)
حسن ...
۱۰:۲۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
تو هم یک روزی تاریخ مصرفت تمام می شود و آمریکایی ها مثل یک تکه آشغال تو را دور می ریزند ، این خاصیت نظام سرمایه داری است .
Iran (Islamic Republic of)
دلفان
۰۸:۲۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
السلام عليك يا ابا عبد الله الحسين
این خانم و امثال او بازماندگان و میراث خواران یزید لعنة الله علیه و لشکر اویند . اربابانشان چقدر عمر کردند و چه بهره ای بردند؟!
عمر این خناس ها کوتاه است .
پیروزی همیشه با حق و لشکریان او بوده و هست .
کسانی که سر فرزند پیامبر (ص) را بریدند چه شدند،کجا رفتند و به چه آرزویی رسیدند ؟!
این افراد نیز بازماندگان همان شیاطین اند .
لعنة الله علی قوم الکافرین
United States of America
سرباز وطن
۰۳:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
این خانم خود شیطان نعیم هست ،ژنرال حاج قاسم سلیمانی نه تنها پیش مردم ایران عزیز هست بلکه بین همه مسلمین دنیا حتی مسیحیان دنیا هم مورد احترام هست.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۰:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
بره بمیره زر مفت زده فاسده نجس مثل اربابان نجس تر از خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
داعش منتظرته.یه سری بهشون بزن حالاکه میون اون همه اجنبی مثل خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
بدبخت به غیر اینا حرفی بزنه که گشنه میمونه....آزادی بیان:یعنی بردگی برای کسی گه پول شکمتو میده....بیچاره جدیش نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خب اگه این کارا رو نکنه اونجایی که هست دیگه لازمش ندارن.
باید یه همچین حرکتایی بکنه تا پاسپورت و حقوقش ملغی نشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
من و همه انسان های درست سپاه رو دوست دارند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۸
از این ها همه جا پیدا میشوند اینها انسانهای بی اصل ونصب هستند که برای دنیا تن به هر ذلتی میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
چرا ما ارتش سایبری قوی نداریم اینگونه حرکات را در نطفه خفه کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد315
۲۱:۰۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اینا به فکر منفعت خودشون هستن اینا چه میفهن ایران و ایرانی یعنی چی باد هرجا خوب بوزه اونجا هستن
خودشون همکاری میکنن اختلاس میکنن بعد پولو بر میدارن میبرن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
ای کاش نیرو هوا فضای سپاه کل پایگاهای نظامی آمریکا در منقطه را با خاک یکسان مکرد وهمچنین کلیه ناوگانها وناو هواپیمابر را نابود میکرد حال باید که کشور فرانسه ناو هواپیما برش را به خلیج فارس فرستاده ایران باید برد موشکهایش را افزایش بدهد تا دیگر کشورهای غربی چنین غلطی را تکرار نکنند .
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی
۲۰:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خدا لعنتش کنه هر کسی رو که به سردار دلهای ما توهین کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۵ ۳۰ دی ۱۳۹۸
امثال این افرادخودفروخته زیادهستندوهمان حرف رهبرکه گفتندهمونهایی که شعارنه قزه ونه لبنان سرمیدادندهیچ وقت حاضرنشدندبرای وطن جان فشانی کنندامثال حاج قاسمها بودندکه جان عزیزشون روفدای وطن کردنداینهاهمان عناصرخودفروخته هستند
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۹:۵۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
سلام .
من یک سوال و یک پیشنهادی برای خبرگزاری‌هایی همچون باشگاه خبرنگاران جوان و شبکه‌های تحلیلی و خبری صدا‌وسیما ، همانند شبکه افق و شبکه خبر دارم . من میگم چرا قبل از اینکه این دلقک‌های آمریکایی _ صهیونیستی از طریق فضاهای مجازی اقدام به فضا سازی و تخریب و تشویش افکار عمومی بکنند ، نخبه‌های ایرانی در این حوزه دست برتر رو نگیرند و راجب این افراد تحقیق نکنند و از طریق خبرگزاری های داخلی و پایگاه‌های خبری صدا‌وسیما اطلاع رسانی نکنند ؟ نخبه‌های ایرانی به راحتی می‌توانند یک لیست از اسامی و از ارتباطات مخفی و از مشاغل و شخصیت‌های اصلی و مشارکت‌های سیاسی و اهداف شوم این افراد تهیه کنند و روزانه در پایگاه‌های خبری صدا‌وسیما و صفحات خبرگزاری‌های داخلی ، یکی از این مزدوران آمریکایی_ صهیونیستی رو برای آگاهی و شناخت مردم منتشر کنند .
فکرمی‌کنم با این کار ،هم تمام نقشه‌های شوم و شیطانی این مزدوران و منافقین در نتفه کور میشه و هم این موضوع باعث شناخت و آگاهی و درک بهتر مردم از چنین افرادی میشه .
#سواد_رسانه‌ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اینها دقیقا همانند یک دستمال کاغذی هستند که پس از مصرف دورشان می اندازند
وطن است که هرهم وطنی را که هرچند کم لطف باشد را میپذیرد.
ننگ ابدی بر فرزندان نا اهل که وطن خود را به بیگانگان میفروشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر بهایی مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
عجوزه فیلم تشییع جنازه سردار. را ببین تا از توهم بیرون آیید .میخواهی زر بزنی میلیونها نفر بر طبق گزارشگر سی آن آن اقیانوسی از جمعیت در اشتباه بودند و توی مزدور و جیره خوار راست میگویی .تو اصلا ایرانی نیستی .مگر کسی فارسی حرف زد .ایرانی است .باعث مسخره خودتت شدی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
نشان دهنده . شکست و دستپاچگی ترامپ از واکنش آمریکاییان و مردم دینا به این عمل خبیث و شیطانی منفی بوده است .دست آویز این کفتار شده تا شاید از واکنش منفی از عمل قمارباز ترامپ بکاهد .به ضرر ملت آمریکا شده .الان دنیا آمریکا را بعنوان کشور تروریستی و تروریست پرور شناسانده .دنیا ناامن کرده است برای همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
... برسرت بروبمیر فس فس نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر منافقين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
این مزدوران کثیف وحقیر کم نیستند هردفعه یکیشون علم میشه و نشون میده چقدر به بنبست خوردند وهرکاری میکنند به جایی نمیرسندونخواهندرسید.راه کفر کفره وراه حق حقه خداوند شیطان را درهمه حال رسوا میکند وذلیل واولیبارنیست چهل ساله که به طرق مختلف شکست میخورند
Iran (Islamic Republic of)
بیدار
۱۶:۴۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
این اشخاص بی هویت چنان از نابودی داعش سوخته و دیوانه شده اند که مثل ارباب بیشعورشان ترامپ فاشیست به هر دری میزنند تا دردشان کمی تسکین پیدا کند!
Iran (Islamic Republic of)
حبيب
۱۶:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
با دروغ گويي حقيقت تغيير نمي كند.
ايران بزرگ و عزيز است.
عاقبت در برابر عظمت ايران مجبور به كرنش خواهيد شد.
حق پيروز است و باطل مثل كف روي آب رفتني است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
من به شخصه سردار را دوست دارم و با حرف کسی عوض نمی شوم.
United Arab Emirates
ایلدا
۱۵:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
لعنت بر این دروغگوی بی شرف وپلید ورذل و برده اسراییل وآل سعود وآمریکا
بهایی زاده تو غلط می کنی درباره ایران وسردار دلها حرف بزنی .
ان شاءالله که بزودی مسلمانان جهان از شرت خلاص می شوند .
مرگ بر ساغر کسرایی تروریست ومنافق وریاکار و دروغگوواحمق ومزد بگیر تروریستها وخونخواران جهان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اگه عقل داشته باشند به جای فیلم یک عفریته فیلم تشییع شهید سلیمانی رو می دیدند تا ببینند که خوشحال شد کی ناراحت
Belgium
A
۱۵:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
چرا حرفای این عوضی رو این قدر مهم گرفته اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
یعنی مردم آمریکا اینقدر عقب افتاده هستند که حرف های او را قبول کنند؟؟؟ههههه
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۱۵:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ دیوانه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
سرش توی توبره ای است .جیره خوار و مزدور اجاره ای هستند که وابسته به سازمان های اطلاعاتی است .دست خبیث و شیطانی شون رو شده .ممکنه بیسواد ها و کم سواد ها باورش کنند یا منافع شخصی شون در باور کردن اش است
Iran (Islamic Republic of)
دلار به زبان فارسی
۱۴:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خانم شما به چه حقی خودتو نماینده مردم ایران خوندی ،
نماینده کدوم مردمی هستی که ما نمی بینیم و حرفاشون رو نمی شنویم ، شما نماینده ایرانیان و اپوزوسیون هستید اونا مردم ایران نیستند اونا حداکثر 1000 نفرند که 900 نفرشون هم ترور رو محکوم کردند ، اما ایران 80 میلیون جمعیت داره شما نماینده چند درصد از این مردمید که مراسم حاج قاسم بزرگترین مراسمی بود که شاید قرن جدید به خودش دید ...

می دونم پول می گیرید و اینا رو می دونید و حرف من بیهودست اما کارمای کارتون رو پس می دید ... مطمئن باشید چون که دل خیلیا می شکنه که شما مثل هر کسی که یه میکروفون دستش اومده خودتو نماینده مردم ایران می خونی و هر غلطی خواستید به این عنوان می کنید ...

واکنش ها رو در فضای مجازی چشم بسته می گم بهت ، خودتم ببین چطور مردمی که نمایندشونی (فارسی زبانان مثل خودت نه) مردم ایران که از حمایت یا غیر از این نفع نمی برن ،

البته شماها اینقدر پر روئید مثل ترامپتون که گفت ایرانیان همگی تروریستند ، شمام می گی اگر حتی هر 80 میلیون نفر هم با حرف من مخالف باشند عین 80 میلیونشون دونه دونه دزد و اختلاس گر و بی هویتند ، درسته یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۵۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خدایا شر تمام اشرار را از سر اسلام و ایران و مردم مومن وفهیم ایران کوتاه کن وکیدشان را به خودشان برگردان.آمین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
گمشو بابا ... فقط همفکرات حرفاتو تایید میکنن که تعدادشون یک صدم جمعیت ایرانم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
یک صدم؟؟!!! یک 80میلیونیم هم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
متاسفانه این دوره زمانه شناخت این کفتار ها راحت تر از گذشته است .و ملت نباید هر چرندیاتی را قبول کنند .ملت دینا به این مزخرفات عادت کرده آند و باورشون نمی‌کنند ولی ملت آمریکا از لحاظ بیسوادی خیلی زیادتر از کشورهای دیگر است ولی هنوز باور نمی‌کنند .بنفع ترامپ فاسد این کلیپ را درست کرده گول زنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خدا ریشه خودتونو مکر و حیله های شیطانی تون رو بسوزونه.قلب مردم به درد اومده و #انتقام_سخت هم تازه شروع شده.ما ملت امام حسینیم.خدا با ماست و شما هیچ غلطی نمیتونین بکنین.
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
هیچ غلطی نمیتونن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این بهایی نحس رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۰ دی ۱۳۹۸
سلام. ما از این همه فتنه نهفته و چراغ خاموش خبر نداریم ترابخدا بیشتر به ما آگاهی و شناخت بدهید
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
ناشناس ندانی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۴:۲۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
تک تک موهاتو باید کند تا کچل شی پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۴:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
بابا بدجوری باختن دارن دیوونه وار پرپر میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
این بی شرفها که اونطرف نشستن دار مفت حرف میزنن و خودشونو دلسوز این مردم نشون میدن پست فطرتهای وطن فروشن ما نیازی به دلسوزی این کثافتها نداریم اگر تو مملکتمون هم مشکلی باشه به خودمون مربوطه و خودمون حلش میکنیم پس همتون خفه شید وطن فروشها.شما خاک کفش شهید بزرگوار سردار دلها قاسم سلیمانی هم نمیشد.
Iran (Islamic Republic of)
همت
۱۴:۰۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
بابا مردم آمریکا هم بخدا سواد دارن رسانه دارن اینترنت دارن یعنی اون جمعیت میلیونی رو ندیدن ملت ایران همونا هستن تو ۴شهر ۲۵ میلیون تشییع کننده سردار عشق ملت بود ادرس اشتباهی نده بها زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
تو برو دنبال ازدواج سفیدت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
باید ازش پرسید چند فروختی؟ چه ارزون فروختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اولا شنونده بایدعاقل باشد ثانیا باید دید این خانم ازکدام توبره میخورد که این جور حرف میزند
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۳:۲۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
زرت .غلط زیادی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
دستت رو شد. وابسته به. شیطان. و انگلیس پ اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادق زاده
۱۳:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
هر کس میخواهد تو دنیا حاج قاسم سلیمانی رو خوب بشناسه تو گوگل اسمشه رو بزنه تو ویکی پیدیا دانشنامه ازاد میبینه که چقدر خدمت به دنیا کرده که اسم هر کس ثروتمند یا هنر پیشه یا کس دیگه ای رو سرچ کنید هیچ کدام اینقدر افتخارات به اندازه سردار سلیمانی به دست نیاوردند به نظر من اگه بخواهیم اسم 100فرد موفق و نابغه 100 سال گذشته رو بیاریم اسم سردار سلیمانی را باید در صدر این گروه و بالای این گروه بیاوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آل سقوط که این ها رو تامیین میکنه
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
تمام این فاسده های اجیر شده توسط صهیونیست ها و ال نجس سعود تغذیه می شود . تا این غده های عفونت از بین نروند . مشکلات جهان اسلام از جمله ترور ، خشونت و جنگ و قتل و تفزقه و افکار داعش و...خواهد بود .
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
تمام این فاسده های اجیر شده توسط صهیونیست ها و ال نجس سعود تغذیه می شود . تا این غده های عفونت از بین نروند . مشکلات جهان اسلام از جمله ترور ، خشونت و جنگ و قتل و تفزقه و افکار داعش و...خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
بی شرم ....نان به نرخ روز خور...خجالت بکش...تو ایرانی نیستی....دهان کثیفت بوی داعش میده...
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۱۲:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
انشاالله این خانم با ترامپ تروریست به جهنم خواهند رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر تو ک مثل قطام هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اگر کسی عاقل باشد . و خودش فتنه و آتش بیار معرکه نباشد .راحت این چرندیات را قبول نمیکند و می‌فهمد .کار اطلاعاتی است .از طرف ترامپ قمار باز و خود شیفته مامور گول زدن ملت آمریکا و دنیا است و مزدور و جیره خوار سازمانها ی اطلاعاتی است .هر عاقلی میفهمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
یعنی قطعا شکی در این موضوع نیست که این شخص حتما در فروش و تامین سلاح برای داعش نیز نقش اساسی و مهمی داشته که اینقدر از شهادت سردار خوشحال شده. خدا لعنتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
اين بهائيا چرا هنوز تو مملكتن ؟؟؟
بفرستينشون اسرائيل و عربستان و آمريكا كه حامي اونان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
در اسراییل زبان فارسی آموزش میدهند و ممکنه یکی از آنها باشه .منافقین زیر خاکی و فسیل هم وجه مشترک شون با ما زبان فارسی است
چند کشور فارسی حرف میزنند ملت باید عاقل باشند و هر چرندیاتی را قبول نکنند
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۱۱:۳۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
سلام , به لطف خدا امثال این خانم رقاصه هائی هستند که فقط خوراک فکری و تحلیلی برای ملت امریکا و اروپا و به طور کلی تفکر غربگرا آماده میکنند. نه حرفشان اثری در مقاومت منطقه دارد و نه ملت های منطقه دیگر گول این خزعبلات را میخورند , البته برخی گول میخورند ولیکن آنقدر بی مقدار است که اثری در سیاست های کلی منطقه ندارد ,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
از این تیپ خایین و جاسوس ها در این دوره زمانه بخاطر بیکاری آمریکا و اروپا زیاد شده .بخاطر حقوق نجومی و اقامت و پست و مقام هر چرندیاتی و مزاخرفات و شایعه سازی میکنند .ملت ایران باید هوشیار باشند و حق را از باطل تشخیص دهند .چونکه شناخت شون خیلی راحت است .
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
بیخود کرده
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۱:۳۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
هر کس به اسلام و ایران خیانت کنه ان شاالله رسوا بشود و هر کس خدمتی میکند خداوند جزای خیر بدهد همچون سردار سلیمانی.به تاریخ نگاه کنید و ببینید آنهایی که خوب بودن ازشون به خوبی یاد می شود و افرادی مثل هیتلر و صدام ازشون به بدی یاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقزاده
۱۱:۲۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
از این وطن فروش ها در چهل سال انقلاب ما کم ندیدیم مردم ایران گول روباه را نمیخورند بزارید زر زر کنه کی باور میکنه چند تا احمق یا دیوانه در خارج از کشور اینها همکارهای ربع پهلوی هستند که حسرت راحتی و دیدن ایران تو دلشون مونده و تا اخر عمرشون این حسرت رو با خودشون به گور میبرند مرگ بر منافق وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
ذات خراب و کرم زده انسانهای پلید نمی تواند نوری ک از سردار با اخلاص در دل انسان های بیدار دل می تابد را خاموش کند.اصلا سردار وجه تمایز حق وباطل است.سردار عزیز ما جایگاهش مشخص است ودیر نمیشود آنانی ک مثل این زن فتنه گر سعی در خراب کردن نامش دارند در آتشی ک خودشان افروختند گرفتار شوند.عزیز دلم فرمانده و سردار رشیدم جایگاه ابدی ش خوبست حیف و هزاران حیف و افسوس ک ما سعادت نداریم دیگر وجودش را حس کنیم.لعنت و نفرین ابدی نثار تمام کسانی ک نمیتوانند بعد از شهادتش هم نام مقدسش را تاب و تحمل بیاورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
هرکس که فارسی صحبت می کند که ایرانی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خانم بهایی فعلا به تهمت هات ادامه بده تاوقتی مرگت رسید شب اول قبر میفهمی که تهمت زدن وخیانت نتیجش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خدایا میبینی مظلوم عالم شدیم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در عین حالی که آزارمون به کسی نمیرسه همه دشمن ما شدن ،
خدایا خودت از مظلوم دفاع کن
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۱۱:۴۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
ناشناس عزیز یه سر به نشانه های ظهور مولا بزن میفهمی چرا این اتفاقات میوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
امام حسین ع وقتی بدست شقی ترین ادمهای دوران خودشون شهید شدند یه عده هلهله میکردن این طبیعیه و خیر وشر همیشه هست تا ظهور امام زمان ع
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۸
یه زن حقیر خود فروش نمیتونه اقتدار سردار رو خدشه دار کنه اینها اگه پادوی نکنند و خود شیرینی پا توک پا بیرونشون می کنند اینو همه ایران می دونند ساغر حقیر تو حقیر تر از اونی که بخوای خودی نشو بدی یه روز دمت تو تله مثل روح ا له زم گیر می کنه مطمن باش.
United States of America
اشنا
۱۰:۲۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
کاملا مشخصه هر کس که علیه سردار سلیمانی سردار امام زمان و شعیب ابن صالح و دشمن نتانیاهو و فاتح قدس حرف بزنه مشرک وگرنه کسی که بویی از انسانیت برده باشه محاله سردار قلب ها را ببینه و اندوهگین نشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
این رنیکه انگار فیلم راهپیائی در تمام شهرهای ایران را ندیده که میلون نفر در ان شرکت داشته اند و شاید هم دیده و مثل اربابانش سر خود را در برف کرده که انگار ندیده پس شماها اولا کودن و احمق و دوما مال این حرفها نیستید
سوما اگر جرات دارید بیایید ایران پس نمیگید ما طرفدار داریم بیایدمنتظر تون هستیم ادمهای خودفروخته
United States of America
مرتضی
۱۰:۱۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
هرکس که خون از دماغ یه ایرانی بیاره رو باید نابود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خوب شما هم رسواش کنید نباید خیلی کار سختی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خاک تو سر خائنت کنند ننگ بر تو تو خوشحالی از شهادت پاکترین انسان روی این زمین؟؟؟
-
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
توحقت بو به دست دایشیها می افتادی اون وقت می دیدی با تو چکار می کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
آخ گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
واقعا فقط همین حقشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
داعش محصول امریکا ست اونا براکشتارجسمی مسلمانها استخدام کرده این زن مزدور برای کشتن افکار مسلمانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
متأسفم برای امثال این آدمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
3 تا بهایی منفی دادن