قضاوت داور بین المللی ملایری در مسابقات لیگ برتر

داور بین المللی تکواندو شهرستان ملایر برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور دعوت شد.

قضاوت داور بین المللی ملایری در مسابقات لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طی حکمی از سوی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران رضا صفر خانیان مربی و داور خوش نام و بین المللی تکواندو شهرستان ملایر و استان همدان برای قضاوت و داوری مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس پر افتخارترین لیگ تکواندو کشور دعوت شد.

دیدار‌های هفته اول، دوم و سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان آقایان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس پر افتخارترین لیگ تکواندو کشور به میزبانی پایتخت ایران زمین تهران بزرگ در سی ام دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.

صفر خانیان با توجه به سوابق درخشان داوری خود از جمله قصاوت و داوری در لیگ‌های کشور خصوصا لیگ برتردر سال ۲۰۱۹، داوری جام باشگا‌های آسیا، جام بین المللی فجر و مسابقات بین المللی G۱ در کشور صربستان و همچنین ارتقاء سطح علمی و درجه داوری خود با حضور در دوره ارتقا و باز آموزی داوری در کشور روسیه از سوی فدراسیون تکواندو کشور به این مسابقات که از اهمیت بالایی نیز در کشور برخوردار است دعوت شده است.

 صفرخانیان با توجه به درخشش خاص خود در مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور به عنوان بهترین داور لیگ نونهالان کشور انتخاب و به عنوان داور نمونه کشور معرفی شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.