۳۴۳ هکتار بافت تاریخی و ۸۰۷ هکتار سکونت‌گاه غیر رسمی در لرستان شناسایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته ۹۰۱ هکتار محدوده بافت ناکارآمد میانی، ۸۰۷ هکتار سکونتگاه غیررسمی و ۳۴۳ هکتار بافت تاریخی در سطح شهر‌های استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  اظهار داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته ۹۰۱ هکتار محدوده بافت ناکارآمد میانی، ۸۰۷ هکتار سکونتگاه غیررسمی و ۳۴۳ هکتار بافت تاریخی در سطح شهر‌های استان شناسایی شده است.

رضا خالقی با بیان اینکه به دنبال بازآفرینی سکونتگاه‌های غیر رسمی استان هستیم، افزود: یکی از این پروژه‌ها مرکز توسعه در محله ناصرالدین شهر دورود بوده که خوشبختانه برای تجهیز و بهره‌برداری در اختیار دستگاه‌ها ذی‌ربط قرار گرفته است.

او  بیان کرد: با توجه به محروم بودن این منطقه از امکانات آموزشی به دنبال ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در این منطقه هستیم که روند اجرایی آن پروژه مثبت ارزیابی شده است.

خالقی با اشاره به اینکه علاوه بر شهر دورود نگاه ویژه‌ای نسبت به شهرستان الیگودرز داریم، تصریح کرد: چندین پروژه رفاهی، فرهنگی و آموزشی نیز از ابتدای تابستان سال جاری در مناطق کمتر توسعه یافته شهر الیگودرز آغاز شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.