امام جمعه بدره مطرح کرد؛

حضور مردم در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی قدردانی از سربازان اسلام بوده

امام جمعه بدره گفت:حضور گسترده مردم در مراسمات بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نشانه قدرشناسی از سربازان اسلام بوده است.

حضور مردم در مراسمات قدرشناسی از سربازان اسلام بوده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان بدره با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه بدره، مسلم تیرافکن معاون فرماندار بدره و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری بدره برگزار گردید.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه بدره در این جلسه با اشاره شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر ایشان، حضور میلیونی مردم در مراسمات بزرگداشت این شهید گرانقدر و همرزمانش را نشانه زنده بودن و پویایی انقلاب دانست و گفت: این حرکت و حضور گسترده مردم به نشانه قدرشناسی از سربازان اسلام بوده و این حضور در صحنه یک بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

تیرافکن معاون فرمانداری بدره نیز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر در شهرستان عنوان کرد و بر اهتمام، هماهنگی و برنامه ریزی مسئولین کمیته‌ها جهت برگزاری یا شکوه مراسمات تاکید کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.