بزودی؛

هزینه نفت کارت کارکنان ملی حفاری پرداخت می‌شود

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: با پیگیری و تامین منابع مالی مورد نیاز، بخش قابل توجهی از هزینه نفت کارت همکاران بزودی پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهتمام ویژه این شرکت ملی حفاری ایران به مجموعه نیرو‌های عملیاتی در سرفصل برنامه‌های شرکت قرار گرفته و به مدیران و مسئولان شرکت ابلاغ گردیده است.

او افزود: در یک سال اخیر مبنا و سیاستگذاری شرکت ایجاد نظم و انظباط مالی، تحقق اهداف و برنامه‌های ترسیم شده، توازن بین هزینه‌ها و درآمدها، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و ارکان ثالث بوده است.

موسوی بیان داشت: با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته و تامین منابع مالی مورد نیاز، بخش قابل توجهی از هزینه نفت کارت همکاران بزودی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به راه اندازی سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM) اشاره و تصریح کرد: این سیستم مزیت‌های قابل توجهی دارد که از آن جمله ضابطه‌مند شدن و یکسان سازی زمان پرداخت‌ها است که بر این اساس پاداش بهره وری نیمه نخست همکاران رسمی و غیر رسمی به طور همزمان پرداخت گردید.

این مقام مسئول درخصوص محاسبه و خرید مرخصی کارکنان قراردادی گفت: با توجه به اینکه کارکنان قراردادی از نیرو‌های تاثیرگذار در تحقق اهداف شرکت هستند لذا هماهنگی‌های لازم در این خصوص به مجموعه مدیریت‌ها و واحد‌های ذیربط جهت اجرا ابلاغ شد.

موسوی در خصوص پرداخت فوق العاده‌های تخصصی کارکنان در بخش دریا که به تازگی از سوی وزیر محترم نفت ابلاغ شد، ادامه داد: مدیریت‌های منابع انسانی و امور مالی شرکت موظف به محاسبه و پرداخت این فوق العاده به کارکنان مشمول طرح شده اند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین پرداخت کمک معیشت کارکنان ارکان ثالث در سقف پنج میلیون ریال را یادآور و گفت: دستورالعمل پرداخت‌ها از طریق مدیریت مالی به زیر مجموعه‌ها صادر شده است.

او درخصوص اقدامات رفاهی صورت گرفته برای کارکنان و خانواده‌های آنان، بیان کرد: با عنایت به اینکه بخش عمده‌ای از کارکنان شرکت غیر رسمی هستند و تامین امکانات رفاهی مورد نیاز آنان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد بر این اساس این دسته از همکاران و خانواده‌های آنان از امکانات فرهنگی، ورزشی و سالن‌های غذاخوری شرکت برخوردار شدند.

عبدالله موسوی با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل با راهبرد شرکت ملی نفت ایران، اظهار داشت: این موضوع طبق ضوابط و مقررات صنعت نفت در حال برنامه ریزی، پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.