بررسی طرح بازآفرینی شهری در ایذه

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه از برگزاری جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برای بررسی طرح بازآفرینی شهری خبر داد.

مجتبی محمدی مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص طرح بازآفرینی شهری در این شهرستان گفت: نشست مشترک و توجیهی با حضور کلیه سازمان‌ها، نهاد‌ها و ادارات دولتی با موضوع چگونگی اجرای طرح بازآفرینی شهری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

او افزود: قرار است با تعامل و همکاری کلیه سازمان‌ها، نهاد‌ها و ادارات دولتی طرح بازآفرینی شهری در محدوده بافت فرسوده با اولویت بندی مناطق و محلات مستعد در شهر ایذه پیاده سازی شد.

محمدی بیان داشت: تخریب و جمع آوری رمپ ایجاد شده در پیاده رو مجتمع پزشکی واقع در بلوار مدرس از سوی گشت اجرائیات و رفع تخلفات ساختمانی شهرداری و آزاد سازی بخشی از پیاده رو به منظور تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان مطرح گردید.

ایجاد رمپ‌های غیر مجاز در معابر و پیاده رو‌های شهری در شهر ایذه قابل توجه و رو به افزایش است که این موضوع باعث نارضایتی برخی از شهروندان گردیده است که این مسئله میطلبد واحد شهرسازی شهرداری ایذه ضمن شناسایی و رفع این نوع تخلفات در معابر و پیاده رو‌ها، از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر که تجاوز به حقوق شهروندان می‌باشد جلوگیری بعمل آورد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار