افزایش ۶ درصدی شعبات رأی‌گیری در استان اردبیل

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هزار و ۳۱۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان فعال خواهد بود که این میزان نسبت به دوره‌های قبل بیش از ۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز ندایی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت:در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک هزار و ۳۱۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان اردبیل دایر خواهد بود که ۴۱۰ شعبه به‌صورت سیار و مابقی به‌صورت ثابت در خدمت مردم استان خواهد بود که تعداد این شعبه‌ها نسبت به دوره قبلی بیش از ۶ درصد افزایش داشته است.

او افزود: تایید یا رد صلاحیت‌های صورت گرفته قطعی نیست و نظر قطعی شورای نگهبان در روز ۲۲ بهمن ماه به ستادهای انتخابی ابلاغ خواهد شد و مراکز استان‌ها طی آگهی، نامزدهای نهایی مجلس شورای اسلامی را اعلام خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: پس از اعلام نهایی نامزدهای انتخاباتی از سوی شورای نگهبان، تبلیغات آغاز و در نهایت تا ۲۴ ساعت قبل از روز انتخابات ادامه خواهد داشت.

ندایی افزود: از مجموع ۲۴۱ نفر داوطلب مجلس شورای اسلامی در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل ۲۸ نفر انصراف داده، ۲۷ نفر عدم احراز،  ۹۱نفر رد صلاحیت و ۹۵ نفر نیز تایید صلاحیت شدند.

او با اشاره به پیش‌بینی‌ها در خصوص میزان مشارکت مردم استان اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی بودند و در تمام انتخابات‌ها مشارکت بالای ۵۰ درصد داشته‌اند که امسال نیز با توجه به شرایط حساس پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم اردبیل بالا باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: در صفحات مجازی معرفی نامزدهای انتخاباتی مانعی ندارد اما اگر نامزدی در صفحه مجازی مورد تخریب قرار گیرد و مطالبی بر علیه وی منتشر شود، در صورت شکایت نامزدها برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار