رونمائی از پوستر جشنواره شعر کارو کارگر ویژه جامعه کار و تلاش استان در بافق

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بافق از رو نمایی پوستر جشنواره شعر کار و کارگر ویژه جامعه کار و تلاش استان در شب ولادت حضرت علی (ع) به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی اصغر نوری رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بافق در مراسم رونمائی از پوستر شعر کار و کارگر این شهرستان، گفت: به منظور تحقق برنامه‌های ابلاغی، جشنواره شعر کار و کارگر ویژه جامعه کار و تلاش استان با همکاری شرکت معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در شب ولادت حضرت علی (ع) به میزبانی شهرستان بافق برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه این محفل شعر ویژه جامعه کار و تلاش استان پیش بینی شده و برگزاری آن مصادف با سیزدهم رجب است، تصریح کرد:موضوعات این جشنواره، منزلت کار و کارگر و ولایت و امامت برای خلق آثار ادبی تعیین شده و هر کارگر باید حداکثر سه اثر در موضوعات تعیین شده ارسال کند.

نوری در باره نحوه ارسال آثار جامعه کار و تلاش استان اظهار داشت: فرهیختگان کار و تلاش استان می‌توانند اشعار خود را با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه سراسر استان و یا مراجعه به سایت شرکت معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به آدرس WWW.ICEP.IR/JASHNVAREH بارگذاری نمایند.

او آخرین مهلت ارسال آثار را تا سی ام بهمن ماه بیان کرد و گفت: آثار ارسالی به جشنواره کار و کارگر شهرستان در صورت تایید داوران جشنواره در یک مجموعه ارزشمند از سوی شرکت معادن سنگ آهن فلات مرکزی به چاپ خواهد رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از مساعدت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرمانداری شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و به صورت ویژه از شرکت معادن سنگ آهن فلات مرکزی که زمینه برگزاری این محفل ادبی را فراهم می‌کنند تشکر کرد.

در مراسمی با حضور فرهاد اسلامی مدیر عامل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، کاظم کریم زاده مشاور فرهنگی شرکت، حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق، علی اصغر نوری شادکام رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق از پوستر چشنواره شعر کار و کارگر در محل شرکت رونمائی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار