همکاری ۴ مرکز مایه کوبی با دامپزشکی شهرستان قزوین

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: ۴ مرکز مایه کوبی دارای پروانه دامپزشکی در این شهرستان در زمینه عرضه و فروش واکسن و واکسیناسیون دام و طیور فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جلوخانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: چهار مرکز مایه کوبی، دارای پروانه دامپزشکی در زمینه عرضه و فروش واکسن‌های مختلف و همچنین انجام واکسیناسیون دام و طیور به دامداران و مرغداران شهرستان خدمات رسانی میکنند.

جلوخانی افزود: مسئول واحد دارو و درمان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین بر فعالیت این مراکز به صورت مستمر نظارت دارد.

او اضافه کرد: در این بازرسی‌ها شرایط بهداشتی مرکز، امکانات، تجهیزات، حضور مسئولان فنی، بررسی مستندات معتبر خرید و فروش واکسن‌ها و وجود واکسن‌های غیر مجاز و تاریخ گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر ضوابط و مقررات برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: بخش‌های خصوصی دامپزشکی شهرستان به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود، در حال انجام فعالیتند.

او با بیان اینکه مراکز مایه کوبی علاوه بر واکسیناسیون دام‌ها با واکسن‌های بهادار، در طرح‌های ملی و استانی مایه کوبی با دامپزشکی دولتی همکاری می‌کنند، افزود: ایمن سازی تمامی جمعیت دامی شهرستان با تلاش اکیپ‌های واکسیناسیون دولتی و خصوصی در حال انجام است، تا از احتمال بروز و شیوع بیماری‌های خطرناک دام و طیور و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام جلوگیری شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار