نخستین جشنواره عکس شهروندی در یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نخستین جشنواره عکس شهروندی در سه بخش، ویژه شهر جهانی یزد خبر داد.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، از برگزاری نخستین جشنواره عکس شهروندی در سه بخش ویژه شهر یزد خبر داد و گفت: بخش اول  این جشنواره با موضوع پسماند و بازیافت است که تصاویر آن باید از سوی دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ثبت شود.

او افزود: بخش دوم جشنواره با موضوع فرهنگ ترافیک و حمل و نقل عمومی است که همشهریان می‌توانند عکس‌ها را با تلفن همراه تهیه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: بخش سوم و ویژه جشنواره شهر دوچرخه ها است که با توجه به شهرت یزد به شهر دوچرخه‌ها و قدمتی که در این زمینه داشته به عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده و برای تقویت و بازیابی این موضوع است.

ملازینلی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره عکس شهروندی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهروندان یزدی در آموزش‌های شهروندی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا دهم بهمن ماه فرصت دارند عکس‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او ادامه داد: به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نقدی اهدا و عکس‌های برگزیده این جشنواره به بازدید عموم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار