بسته اخبار حوادث قزوین امروز سی ام دی ۹۸؛

کشف ۱۷۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس/ توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل بوقلمون فاقد مجوز حمل

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در تمرکز اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر فردی را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، شناسایی کردند.

سردار حاجیان افزود: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد، این سوداگر مرگ یک محموله قابل توجه مواد مخدر را از شرق کشور خریداری و با یک دستگاه تریلر قصد انتقال به استان‌های مرکزی را دارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از هماهنگی با پلیس سیستان و بلوچستان و ارائه کلیه اطلاعات موجود در این خصوص خودرو مورد نظر در شهرستان چابهار شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او اضافه کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم  تریاک در عملیات مشترک پلیس

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه پژو به استان یزد را دارد.

او افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اعلام و اکیپی از ماموران آن پلیس با استقرار در محور‌های مواصلاتی، موفق شدند خودرو مورد نظر را در شهرستان خاتم شناسایی کنند.

سردار حاجیان اضافه کرد: ماموران پلیس یزد در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس استان گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

 توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل بوقلمون فاقد مجوز حمل

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی قزوین –کرج به ۲ دستگاه پیکان وانت مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۱۳۰ قطعه "بوقلمون" فاقد مجوز حمل بهداشتی کشف شد افزود: کارشناسان ارزش بار کشف شده را بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ منصوری بیان داشت: در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

او شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرایت امراض مشترک بین طیور و انسان حتما قبل از جابجایی طیور برای تهیه مجوز بهداشتی و مجوز حمل اقدام نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار